دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 330316
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
فلش کارت

مسئول مؤسسه جهادی تبلیغی روایتگران نور از تولید مجموعه کارت‎های تربیت دینی کودک در قالب 5 بسته فلش‎کارت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجتالاسلام محمد مسلم وافی با اعلام این خبر گفت: در طول سه و نیم سال گذشته با حضور در برنامه «خانه مهر» رادیو معارف مباحثی درباره تربیت فرزندان مطرح کردم که تمام آن از آیات و روایات استخراج شده است.

مسئول مؤسسه جهادی تبلیغی روایتگران نور افزود: یکی از شنوندگان خوشذوق رادیو معارف این مطالب را به صورت مکتوب درآورد که هماکنون به صورت 5بسته فلشکارت آماده عرضه است.

وی درباره عناوین این مجموعهها و موضوع آن گفت: مجموعه اول با عنوان «پازل تربیت کودک» (روشهای ایجاد خودکنترلی در کودکان)، مجموعه دوم با عنوان «روشهای انتقال مفاهیم دینی به کودکان»، مجموعه سوم با عنوان «چهل حدیث درباره تربیت فرزند»، و مجموعه چهارم با عنوان «تربیت زیر صفر» ویژه پدران و مادرانی است که هنوز بچهدار نشدهاند و باید به نکات پیش از بچهدارشدن توجه کنند.

این فعال فرهنگی درباره مجموعه پنجم نیز ابراز داشت: نام این مجموعه «بابا، مامان از من نترسید!» است که بهروزترین مجموعه محسوب میشود و خطاب آن با کسانی است که از ترس و نگرانی تربیت فرزندان، تمایل ندارند، بچهدار شوند.

وی با بیان این که این فلشکارتها به صورت یک پازل در نظر گرفته شده، ابراز امیدواری کرد با عملیاتیشدن آیات و روایات این مجموعهها، شاهد تربیت فرزندانی در خور سربازی حضرت ولیعصر (عج) باشیم.

برپایه این گزارش، علاقهمندان به دریافت پازل تربیتی کودک میتوانند نشانی خود را به سامانه پیامک 3000716000 ارسال نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha