پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
منتظمی دبیر همایش

متفکرین غربی معتقدند آسیب های ناشی از فیلم های ضداخلاقی و انحرافی پیش از همه، مردم غرب را دچار مشکلات اخلاقی و خانوادگی کرده است.

دبیر همایش بین المللی جایزه بزرگ پيامبر اعظم(ص) در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه درتهران ضمن اشاره به اهمیت برگزاری چنین همایش هایی گفت: جریانی از سوی لابی صهیونیستی برای دین زدایی و تقدس زدایی در جهان شکل گرفته است که بیشترین استفاده را از رسانه به ویژه سینما و ادبیات می برد  و در این میان، هالیود بزرگترین ابزار آنان است.

  منتظمی با بیان اینکه اين همايش به همت مجمع جهاني اهل‌بيت(ع)و با هدف استفاده از ظرفيت پژوهشگران، متفكران، نويسندگان و هنرمندان داخلي و بين‌المللي براي مقابله با اهانت‏ها به اسلام و ساحت مقدس پيامبر(ص) برگزار مي‌گردد، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین اهداف این برنامه، ایجاد همفکری میان صاحب نظران و اندیشمندان از سراسر جهان و با گرایش های دینی مختلف است.

دبیر همایش بین المللی جایزه بزرگ پيامبر اعظم(ص) با اشاره به حضور دو تن از ثأثیرگذارترین شاعران مسملمان جهان یعنی امير سليمان و ضیاء حامد در این جشنواره گفت: امير سليمان، شاعری است که همه اشعار او انقلابی و انتقادی است.

 وی ادامه داد: برخی از حاضرین در این برنامه، سالها برای مقابله با فرهنگ غلط غربی و هالیودی تلاش کرده اند و کتب و مقالات بسیاری نوشته اند.

غلامرضا منتظمی با اشاره به اینکه متفکرین غربی معتقدند آسیب های ناشی از فیلم های ضداخلاقی و   انحرافی پیش از همه، مردم غرب را دچار مشکلات اخلاقی و خانوادگی بسیاری کرده، خاطرنشان کرد: باید با همگرایی ،هم افزایی حداکثری برای مقابله با هجمه فرهنگی غرب شکل بگیرد.

وی در ادامه اشاره ای به برخی از مدعوین داشت و گفت: افرادی مانند مایکل جونز و رودنی شکسپیر کتابهایی در فاع از پیامبر اسلام دارند و به شدت مخالف هرگونه اهانت به مقدسات ادیان مختلف هستند.

منتظمی گفت: در همايش بين‌المللي پيامبر اعظم(ص):در عرصه سينما و ادبيات جهاني بيش از 100 صاحب نظر از اقصی نقاط جهان از جمله آمريكا، انگلستان، لبنان، پاکستان، ایران و ... حضور دارند که مهمترین آنان پروفسور مايكل جونز، پروفسور كلوديا موتي، امير سليمان، پروفسور كوين بريت، ايوان ريدلي، رودني شكسپير و دكتر طالب وارثي هستند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha