شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام غبیشاوی - ماهشهر

امام جمعه ماهشهر گفت: ورزشکاران و به ویژه ملی‌پوشان الگوی دیگران بوده و هر بی‌اخلاقی از سوی آنها تأثیری منفی بر جامعه خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، در آیین تقدیر از مدال‌آوران رشته‌های رزمی این شهرستان، با تاکید  بر پایبندی ورزش کاران به اصول پهلوانی، اظهار داشت: در کنار پرداختن به ورزش باید در راستای ترویج منش پهلوانی و تواضع و اخلاق نیز تلاش شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر، هدف نهایی از ورزش را کسب اخلاق و سلامت اجتماعی عنوان کرد و گفت: ورزشکاران و به ویژه ملی‌پوشان الگوی دیگران بوده و هر بی‌اخلاقی از سوی آنها تأثیری منفی بر جامعه خواهد گذاشت.

حجت الاسلام غبيشاوي، افتخارآفرینی ورزشکاران ماهشهری را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال جاری، شاهد مدال‌آوری و قهرمانی تیم‌های مختلف ورزشی بندر ماهشهر بودیم که این موضوع جای تقدیر و تشکر از مسؤولان و ورزشکاران این شهرستان را دارد.

امام جمعه ماهشهر، با تأکید بر حمایت همه جانبه از ورزش شهرستان، اظهار داشت: باید با حمایت شرکت‌های پتروشیمی و دیگر صنایع، ورزش شهرستان ماهشهر و استان خوزستان به آنچه که استحقاقش را دارد برسد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha