شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
خبر گزاری حوزه

این وزارت در رویکرد جدید خود سعی دارد با بهره مندی از معارف اسلام ناب محمدی (ع) در بین جوانان و به خصوص ورشکاران آنها را با این معارف حقه هر چه بیشتر آشنا کند.

به گزارش خبر گزار حوزه ، عبد الحمید احمدی معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به رویکرد این وزارت‌خانه در بهره گیری از فرهنگ معارف اهل بیت (ع) گفت : این وزارت در رویکرد جدید خود سعی دارد با بهره مندی از معارف اسلام ناب محمدی (ع) در بین جوانان و به خصوص ورشکاران آنها را با این معارف حقه هر چه بیشتر آشنا کند و آن را به صورت یک برنامه مدون در دربین  ورزشکان تبدیل کند.

وی با بیان اینکه آشنایی با این معارف وحکمت های الهی و قرآنی چراغ راه روشنی برای ورزشکارن خواهد بود افزود: این وزارتخانه در حرکت جدید خود و همزمان با دهه کرامت به اجرای دو مسابقه ترتیل و مفاهیم درزمینه مباحث  قرآنی وبا شرکت 12 هزار ورزشکار زن ومرد پرداخته است که مرحله نهایی مسابقه قرآنی در بخش زنان با شرکت برگزیدگان نفرات برتر استانها در قم برگزار شد .

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مرحله نهایی مسابقه قرآنی ورزشکار مرد در مشهد مقدس و در جوار حرم امام رضا (ع) خبر داد و بر ضرورت توجه بیشتر ورزشکاران به مباحث ارزشی دین اسلام و قرآن کریم و بهرمندی از ساحت مقدس مرجعیت تاکید کرد .

احمدی رهنمود های مرجعیت را چراغ راه روشنی برای خدمت بیشتر به جامعه عنوان کرد و درپایان مرجعیت را حافظ دین وشریعت اسلان ناب محمدی (ص) دانست .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha