شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ یک دانشجوی ژاپنی مقطع ارشد دانشگاه تهران ، امروز با حضور در دفتر حضور حضرت آیت الله علوی گرگانی مسلمان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی، بعد از شهادت این دانشجوی ژاپنی و پذیرش دین مقدس اسلام و مذهب برحق تشیع، ضمن توصیه به این دانشجوی ژاپنی اظهارداشتند: امیدوارم سفیر خوبی برای دین مبین اسلام و ثابت قدم در راهی که انتخاب کردید باشید .

ایشان با بیان این که؛ امروزه فرقه های انحرافی زیادی  اسلام را کج فهمیده اند بیان داشت: متاسفانه برخی ها اسلام را خوب نفهمیده و خلاف می کنند و دیگران نها را به نام اسلام می شناسند .

حضرت آیت الله علوی گرگانی  با بیان این که تشرف به اسلام یکی از توفیق های الهی است ،با اشاره به استقبال نبی مکرم اسلام(ص)  ازکسانی که به اسلام مشرف می شدند بیان داشتند: شخص پیامبر اسلام عبای خود را زیر افرادی که به اسلام مشرف می شدند می انداختند این از عظمت دین مبین اسلام و خصوصیات نبی رحمت بود.

در ادامه محمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ اظهارداشت: در این که چگونه گونه اسلام  را انتخاب کردم؛  بهتر است بگویم اسلام انتخابم کرد.

وی در رابطه با گرایش بوداییان به اسلام گفت: اسلام دین کامل و بسیار غنی است، ولی  متاسفانه عملکرد گروهای افراطی  مانند داعش ، اثر تخریبی را گذاشته  اما، با این حال گرایش به دین اسلام خیلی زیاد است .

انتهای پیام  16/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha