دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رحیمیان

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: مردم دنیا امروز منش حزب الله لبنان را با گروه های تکفیری و داعش مقایسه می کنند و این مقایسه به شناخت بهتر اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در دیدار تعدادی از رزمندگان گروه های مقاومت عراقی گفت: هر فتنه ای با صبر و توکل بر خدا به نتایج خیر منتهی می شود.

وی افزود: علیرغم همه مشکلات و مصائب، کمال انسان در تحمل سختی ها است و حتما سرانجام فتنه های منطقه به مصلحت و سرافرازی بیشتر اسلام منجر خواهد شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران فتنه داعش را سبب اتحاد بیشتر شیعیان و مسلمانان حقیقی دانست و گفت: اتحاد امری بسیار حیاتی و مهم و باعث تعاون و همکاری بیشتر در مبارزه علیه کفر و نفاق است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان اظهار داشت: آمریکا یک روز داعش را تأسیس و روز دیگر علیه آن اقدام می کند که البته این اقدام هم با هدف از بین بردن زیرساخت های حیاتی و حاکمیت ارضی کشورهای سوریه و عراق انجام شده است.

وی دوگانگی در رفتار و گفتار آمریکایی ها را باعث رسوایی بیشتر آنها دانست و افزود: در مقابل آمریکا، ایران و رهبر معظم انقلاب از ابتدای ایجاد این فتنه ها گفتار و روشی ثابت داشته اند که همین مقایسه بین رفتار آمریکا و ایران در مبارزه با تروریست، باعث رسوایی بیشتر غربی ها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین  در ادامه عنوان کرد: کل مرد دنیا امروز منش حزب الله لبنان را با گروه های تکفیری از جمله داعش مقایسه می کنند که این مقایسه هم به شناخت بهتر اسلام حقیقی در برابر اسلام امریکایی کمک کرده است.

وی بیان کرد: این مقایسه و تفاوت فاحش رفتارها سبب می شود راه و رسم اهل بیت(علیهم السلام) و حقانیت کلام و گفتارشان بیش از پیش بر جهانیان روشن شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به رفتارهای ددمنشانه تکفیری ها گفت: هر چند قلب و روح انسان از جنایات گروه های تکفیری به درد می آید و مجروح می شود اما امیدواریم این مقاومت ها و مبارزه ها با گروه های تکفیری سبب آمادگی روحی و جسمی بیشتر برای مبارزه در رکاب امام زمان(ارواحنا) علیه جبهه ظلم شود.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در پایان با اشاره به روایتی از امام صادق(علیه السلام) اظهار داشت: ملاک ما برای دوستی با افراد نه مرزهای جغرافیایی بلکه دوستی خداست؛ لذا ممکن است با نزدیکرین افراد به لحاظ جغرافیایی به خاطر خدا دشمن و یا با دورترین افراد از لحاظ جغرافیایی به خاطر رضایت الهی دوست باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha