شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهرستانی

حوزه/ يكي از نزديكان حجت الاسلام والمسلمین شهرستاني خبر از بهبودی وی داد و گفت: بعد از عمل جراحي اكنون وضعيت جسماني نماینده آیت الله العظمی سیستانی رو به بهبود است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی، چندی پیش در حین ادای مناسک حج ابراهیمی، دچار عارضه شد و پس از احراز بیماری، مجبور به ترک مناسک شده و به کشور بازگشت.

وی که از دو هفته قبل دچار بیماری شده و از مکه مکرمه به تهران منتقل شده بود، در پی اقدامات درمانی اولیه و مشورت پزشکان  با شدت یافتن عوارض بیماری و خونریزی داخلی، در روز بیست و دوم مهرماه تن به عمل جراحی داد.

به گفته تیم پزشکی حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نتایج عمل وی که تحت بیهوشی کامل انجام شد در مرحله اول رضایت بخش بود، ولی به دلیل این که وی از سالهای گذشته سابقه بیماری دیابت شدید را با خود به همراه داشت و همین مشکل باعث مشکل فراوانی در زمینه انعقاد خون ایجاد می کرد، تحت مراقبت های شدیدتر پزشکی قرار گرفته و شرایط ملاقات ممنوع، برای وی وضع شد و سپس ایشان برای درمان به لندن منتقل شد.

روز گذشته يكي از نزديكان حجت الاسلام والمسلمین شهرستاني خبر از بهبودی  وی داد و  گفت که بعد از عمل جراحي ، اكنون وضعيت جسماني حجت‌الاسلام والمسلمين شهرستاني رو به بهبود است.

در روزهای  بستری وی علمای اعلام و بزرگان حوزه پیگیر روند دقیق درمانی وی بودند و بزرگانی چون آیت الله  العظمی سبحانی و شخصیت های  از جمله دکتر لاریجانی و حجت الاسلام انصاری و حجت الاسلام سید حسن خمینی و... در اولین روزهای حضور وی در ایران پس از بیماری از وی عیادت کردند و خوشبختانه دعای خیر بزرگان و نفس حق حامیان شریعت و مرجعیت باعث شد که وضعیت درمانی بهبود یابد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی داماد و نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی است، وی از  خانواده ای عالم  و شهیر کربلا و حوزه علمیه این شهر ونجف بودند که وی پس از مبارزات وسیع علیه رژیم صدام در سال 1359پس از تحصیلات مقدماتی به حوزه علمیه قم وارد شد و به ادامه تحصیل پرداخت و در طول نمایندگی آیت الله العظمی سیستانی تا کنون خدمات بی شماری در حوزه های نشر تراث اسلامی، ایجاد شبکه های رادیویی، تلویزیونی و ماهواره ای ویژه اهل بیت (ع) و قرآن، ایجاد مراکز عام المنفعه و آموزشی دینی در سطح جهان و امورخیریه در ایران و نقاط دیگر جهان انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha