چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهرستانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: اختلاف نظر و انتقاد نسبت به مسائل موجب رشد می‌شود ولی در عین حال می‌توانیم با عشق کار کنیم و به مردم هم اجازه بدهیم از ما انتقاد کنند و از انتقاد نهراسیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم، با بیان اینکه سفارشات فراوانی در مورد اوقاف و احیای آنها در روایات صورت گرفته گفت: در این مورد موارد فراوانی گفته شده؛ اگر کسی به آن سفارشات عمل کند اجر و ثواب فراوانی دارد.

 نماینده آیت‌الله سیستانی با بیان اینکه فعالیت در مورد اوقاف مانند قضاوت است عنوان کرد: شما کارهای خوب و بزرگی انجام می‌دهید و نباید لغزشی در این زمینه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با بیان اینکه مردم ایران تعصب خاصی به ائمه اطهار(ع) دارند بیان داشت: املاک و دارایی های زیادی با هدف خدمت به فرهنگ اهل بیت(ع) توسط مردم ایران وقف شده‌اند.

 نماینده آیت‌‌الله سیستانی افزود: اگر این موقوفات را بتوانیم در مسیر صحیح مصرف کنیم کار مهمی انجام داده‌‌ایم؛ مدیریت صحیح لازم است و من همیشه این مهم را مورد تاکید قرار داده‌‌ام.

 وی خاطرنشان کرد: باید به مدیریتی دست یابیم که بتواند بین متخصص و متعهد رابطه منطقی ایجاد کنیم.

 نماینده آیت‌الله سیستانی با اشاره به تحقیر مسلمانان توسط کشورهای غربی عنوان داشت: متاسفانه ما باور کردیم که توان مدیریت نداریم و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم در حالیکه حقیقت غیر این است.

وی با بیان اینکه همه موارد برای پیشرفت در اختیار ماست خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در همین موضوع سینما کارگردانان و متخصصانی داریم که می‌توانند فیلمی مانند محمد(ص) را بسازند.

*موفقیت فیلم محمد رسول الله(ص)

 حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی افزود: حمله به این فیلم نشان‌دهنده این است که کار موفقی صورت گرفته و فیلمی ساخته شده که می‌تواند در سطح بین‌المللی مطرح شود.

 نماینده آیت‌الله سیستانی گفت: ما بهترین نیروها را داریم ولی بحث این است که با مدیریت صحیح خیلی کارها می توان کرد.

 وی تصریح کرد: ما همیشه خودمان را دست کم می‌گیریم در حالیکه می‌توانیم از بهترین ابزارها و تکنیک‌ها بهره ببریم و توانش را هم داریم.

 نماینده آیت‌الله سیستانی در پایان خاطر نشان ساخت: اختلاف نظر و انتقاد نسبت به مسائل موجب رشد می‌شود ولی در عین حال می‌توانیم با عشق کار کنیم و به مردم هم اجازه بدهیم از ما انتقاد کنند و از انتقاد نهراسیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha