پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسینی مقدم اوقاف قم

حوزه/ مدیر کل اوقاف استان قم با بیان این که یکی از مهم‌ترین جریان سازی‌های فرهنگی تلاش برای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.گفت: از مسئولین تقاضا داریم که توجه بیشتری به امامزادگان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم شنبه شب در هم اندیشی طرح نوروزی "آرامش بهاری و سوگواری یاس نبوی"در قم   با بیان اینکه به برکت نظام مقدس اسلامی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در سازمان اوقاف و امور خیریه جریان سازی‌های فرهنگی مبارکی در بخش‌های مختلف صورت گرفته است  اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین جریان سازی‌های فرهنگی تلاش برای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از زیباترین برنامه‌ها در اوقاف موضوع آرامش بهاری است بیان کرد: همه مردم در ایام سال تحویل، به بقاع متبرکه شرفیاب می‌شوند و دعای سال تحویل را در کنار امامزادگان نجوا می‌کنند.

مدیرکل اوقاف استان قم ادامه داد: وقتی مردم ببینند که مسئولین امامزاده همه بسیج شده‌اند تا به میهمانان نوروزی خدمات فرهنگی ارائه کنند، نشاط می‌گیرند و به آرامش می‌رسند و از فضای نورانی امامزادگان بهره بیشتری می برند.

وی عنوان کرد: با همت همکاران در معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و همکاران در اوقاف قم، خلجستان و کهک عزم ستودنی برای اجرای طرح آرامش بهاری آغاز شده است.

حجت الاسلام حسینی مقدم با بیان اینکه برای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی برنامه‌های فراوانی پیش بینی شده است گفت: از مسئولین تقاضا داریم که توجه بیشتری به امامزادگان و بخش‌های عمرانی و خدماتی آنها داشته باشند.

وی ابراز داشت: توان هیئت امنا امامزاده ها بسیار محدود است، مسئولین در برگزاری این طرح توجه بیشتری کنند و در کمک به این طرح از هیچ کاری کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha