جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسینی مقدم فارس

مدیر کل اوقاف و امورخیریه قم گفت: در طرح آرامش بهاری 80نفر از مبلغان حوزوی در امامزادگان حضور یافته و به برگزاری 26خیمه معرفت اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح آرامش بهاری 1394 و فعالان آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم و بقاع متبرکه در مجتمع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) گفت: در بخش فعالیت های قرآنی، استان قم، خدمات قابل توجهی را در سالهای گذشته ارایه داده است و در طول سه سال گذشته، 14هزار نفر از علاقه مندان به طرح حفظ قرآن کریم، تحت پوشش برنامه های اوقاف قرارگرفتند.

وی افزود: در بخش مسابقات قرآن کریم، استان قم از فعالترین استان های کشور محسوب می شود و تعداد بسیاری از برادران و خواهران قاری قرآن کریم در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه های عالی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: 1000نفر از فعالان اوقاف در برگزاری طرح و ماموریت بسیار مهم آرامش بهاری در محضر امامزادگان واجب التعظیم مشارکت داشتند.

وی افزود: یکصد بقعه متبرکه در استان و 400امامزاده شریف در استان قم هستند و به قول آیت الله العظمی جوادی آملی این امامزادگان سند شرف این مملکت هستند و به برکت آنها ما شیعه شدیم.

وی خاطرنشان کرد: از بهترین طرح هایی که به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی انجام شد، برگزاری طرح آرامش بهاری بود که در این طرح  80نفر از مبلغان حوزوی در این ایام در امامزادگان حضور یافته و به برگزاری 26خیمه معرفت اقدام کردند.

وی گفت: طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در ماه مبارک رمضان و فصل تابستان از سوی اداره کل اوقاف برپا می شود و تلاش  طلاب، فضلا و فعالان اوقاف برای تحقق این ماموریت مهم، در این فصل نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha