جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید جواد شهرستانی

حوزه/نماینده آیت‌الله سیستانی گفت: بعضی خط بازی ها و جناح بندی ها، اجازه تشکیل سیستم مدیریت را نمی دهد و درحقیقت این خط و خط بازی است که در کشور موجب سوء مدیریت می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، امروز در دیدار با اعضای هیات رئیسه فدراسیون کونفو و هنر های رزمی در قم برگزار شد، گفت: متاسفانه در جامعه ای حضور داریم که اساس کار آن بر دو محور تخصص و تعهد بناگذاشته شده، ولی از محور مهم تری به نام مدیرت غفلت شده است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: مدیریت، ضلع و رکن مهم تخصص و تعهد است و اگر مدیرت قوی درجامعه وجود نداشته باشد تعهد و تخصص هیچ ارزشی نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی ادامه داد: باید قبول کنیم که در بعد مدیریت از سایر کشورهای صاحب تکنولوژی عقب مانده ایم و اگر غربی ها و اروپایی ها پیشرفت کرده اند، به خاطر این نیست که صاحب امکانات و تکنولوژی هستند بلکه عنصر مهم تری به نام مدیریت پشتوانه همه آنهاست.

وی گفت: در ورزش جدای از تخصص و تعهد باید سیستم مدیریت قوی داشته باشیم و این سیستم در پشت عناصر دیگر قرار گیرد و آن را هدایت کند تا از این طریق کشور و جامعه ورزشی ما به شکوفایی لازم برسد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: بعضی خط بازی ها و جناح بندی ها، اجازه تشکیل سیستم مدیریت را نمی دهد و درحقیقت این خط و خط بازی است که در کشور  موجب سوء مدیریت می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی  با بیان این که  باید مدیریت کشور سیستماتیک باشد گفت: برنامه‌های کشور بیشتر باید عملیاتی باشد.

وی افزود: باید این واقعیت را بپذیریم که کارهای ما براساس دافعه بنا شده است نه جاذبه؛ لابی هایی که در کشورهای منطقه ایجاد شده است، اگرچه سرمایه نفت و گاز در آن وجود دارد؛ ولی مهم تر از آن فکر، اندیشه و مدیریت است که آن لابی ها را هدایت می کند وپیش می برد و از همین طریق توانستند در کنگره آمریکا نفوذ کنند و کارها را بر اساس منافع خود پیش ببرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha