یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 338469
۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
مبلغان

حوزه/ گردهمایی مبلغان ماه محرم اعزامی به مناطق مختلف آذربایجان شرقی، با سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری، در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام، گردهمایی مبلغان اعزامی به مناطق استان آذربایجان شرقی با سخنرانی آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام اژدر شریفی، مدیرکل دادگستری استان، در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در این گردهمایی تصریح کرد: ماه محرم نباید تنها به عزاداری محدود شود، بلکه باید برای رسیدن به اهداف عالی مرام حسینی تلاش کرد.

حجت الاسلام هادی، عضو شورای هیئات مذهبی تبریز نیز در سخنانی گفت: بیش از 2 هزار و 500 هیئات در سطح استان آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که روحانیون تنها در 100 مورد از این هیئات مذهبی حضور دارند.

وی افزود: افراد غیرمتخصص و غیرروحانی در هیئات مذهبی ورود پیدا می کنند که گاهی ترویج بی دینی نیز صورت می گیرد و این مساله خطرناکی است. 

حجت الاسلام اژدر شریفی، مدیرکل دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به این که دشمن سعی می کند فرهنگ دینی را از بین ببرد، تصریح کرد: دشمن در این زمینه تا حدودی هم موفق شده است، ماهواره و ابزار گسترده  تبلیغی که در اختیار دشمن قرار دارد و بودجه هایی که هزینه می شود، نشان می دهد که در تلاش هستند تا فرهنگ دینی را  از جامعه ما دور کنند.

وی افزود: مکتب های عرفانی کاذب در جامعه ما رواج پیدا کرده است، وهابیت در جامعه ما نفوذ کرده و خرافات در بین جوانان در حال رشد است که زمینه فساد را افزایش می دهد

گفتنی است، بیش از 2 هزار و 500 مبلغ در ماه محرم امسال به مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی اعزام می شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha