چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غروی

حوزه علمیه اصفهان پیشینه عمیق و درخشانی دارد و در 15 سال اخیر رشد زیادی در آموزش و پژوهش داشته است.

 آیت الله سیدمحمد غروی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، گفت: حوزه علمیه اصفهان از معتبرترین حوزه علمیههای کشور است و ظرفیت بالایی از طلاب، اندیشمندان و فضلا را دارا میباشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: حوزه علمیه اصفهان، در مقایسه با گذشته، نظام و انسجام بهتری تحت نظارت حضرت آیتالله مظاهری و با مدیریت آیتالله طباطبایی پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که  البته حوزه اصفهان گذشته دیرینه و عمیقی دارد و جزء بالاترین و بهترین حوزههای علمیه کشور به شمار می رود، تصریح کرد: حوزه اصفهان در 15 سال اخیر رشد زیادی در زمینه آموزش و پژوهش داشته است.

آیت الله غروی به دیدار اعضای شورای عالی حوزه با حضرت آیت الله مظاهری اشاره کرد و آن را مغتنم شمرد و گفت: ایشان به نکات مختلفی در زمینه علمی و ارتقایی اشاره کردند و از شورای عالی حوزه انتظار بیشتری داشتند.

عضو جامعه مدرسین حوزه در پایان با اشاره به پیشینه درخشان حوزه اصفهان، ابراز داشت: مسئولین، اساتید و طلاب دست به دست هم دهند و تلاش کنند تا حوزه اصفهان به ارتقا سدههای گذشته دست یابد، این آرزو نیست، بلکه با توجه به ظرفیت بالای حوزه استان، این امر امکان پذیر است.

برپایه این گزارش، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه کشور، روز پنج شنبه، 22 آبان ماه، در سفری یک روزه به اصفهان، علاوه بر دیدار با آیت الله العظمی مظاهری، در نشست هایی با شورای معاونین حوزه استان و مدیران مراکز حوزوی و مدارس، به بررسی مسائل حوزه اصفهان پرداختند.

انتهای پیام///

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha