دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ازدواج

حوزه / چند سالی است که موسسه بنیاد ازدواج زیر نظر نماینده رهبر معظم انقلاب در قزوین برای کمک به جهیزیه زوج های جوان تشکیل شده که چه خوب است که زائرین وحجاج پیش از رفتن به این سفر معنوی کمک هایی را در این جهت داشته باشند که مورد رضای خدای متعال قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس ایزدی، قائم مقام سازمان حج و زیارت کشور بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه موقت قزوین در سفر یک روزه به استان با ارائه گزارشی از برنامه‌های سازمان حج و زیارت گفت: خوشبختانه امسال مثل سالهای گذشته حج باشکوهی داشتیم که جای شکر گزاری دارد.

وی افزود: امسال هم مثل سالهای گذشته البته هماهنگ تر با مسؤولین و مدیران کاروانها علاوه بر پزشک و روحانی کاروان توانسته ایم تا حدودی برخی از مشکلات زائران سرزمین وحی را برطرف نماییم.

حجت الاسلام ایزدی بیان داشت: باید از زحمات و تلاشهای همکاران ما در سازمان حج و زیارت شهرستانها و استانها نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم چراکه همیشه از تلاشهای بی وقفه دریغ نکرده‌اند.

قائم مقام سازمان حج وزیارت کشور ابراز داشت: مسؤولین سازمان حج و زیارت کشور همیشه و در همه حال در تلاش هستند که بتوانند سهمیه های بیشتری برای مردم در نظر بگیرند و این امر نیز در حال حاضر در دست رسیدگی و پیگیری است.

حجت الاسلام ایزدی در پایان به عملکرد استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این استان یکی از استانهای ولایتمدار و مومن بوده و بیشترین همکاری را با این سازمان داشته که باید از توجهات نماینده ولی فقیه در استان به این سازمان نهایت تشکر را بنمایم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام محمدحسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین با خوش آمدگویی به حجت الاسلام ایزدی اظهار داشت: خوشبختانه همکاری و تعامل مدیر سازمان حج و زیارت استان با مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی به‌خصوص مدیران کاروانها بسیار حسنه و نزدیک است که جای قدردانی دارد.

امام جمعه موقت قزوین در پایان با تاکید بر کمک متمکنین به کارهای خیر بیان داشت: چند سالی است که موسسه بنیاد ازدواج زیر نظر نماینده رهبر معظم انقلاب در استان برای کمک به جهیزیه زوج های جوان تشکیل شده که چه خوب است که زائرین وحجاج پیش از رفتن به این سفر معنوی کمک هایی را در این جهت داشته باشند که مورد رضای خدای متعال قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha