شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جمکران

حوزه/ مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران گفت: در آینده نزدیک مراسم افتتاحیه‌ مرکز آموزش نیروی انسانی مسجد مقدس جمکران و آغاز دوره‌ ها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بنی حسن، مدیر منابع انسانی این مکان مقدس از تدوین بخشنامه آموزشی ویژه کارکنان مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: در حال آماده سازی و تجهیز کلاس‌ های مرکز آموزش نیروی انسانی برای برگزاری دوره ‌های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: قرار است حدود 120 نفر در سه کلاس‌ و دوره‌ مرکز آموزشی مسجد مقدس جمکران شرکت کنند.

مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه دوره ‌های آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد: نیازسنجی آموزشی در بخش عمومی صورت گرفته است.

وی یادآور شد:‌ دوره نخست آموزش عمومی 30 ساعته برای کارکنان مسجد مقدس جمکران و آشنایی آنها با قوانین، مقررات، نحوه خدمت رسانی و دیگر مسائل است که سرفصل‌ های دوره نیز تدوین شده و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

بنی حسن با اشاره به اهمیت توجه، تکریم و آموزش خانواده کارکنان ادامه داد : يكي از اهداف بلند مدت معاونت اجرائی، برگزاري دوره‌هاي آموزشی براي خانواده همكاران محترم است كه تمهيدات لازم نيز در اين رابطه پيش بيني شده.

بنی حسن با اشاره به اینکه در آینده نزدیک مراسم افتتاح‌ مرکز آموزشی مسجد مقدس جمکران و آغاز دوره ‌ها را خواهیم داشت، گفت: براساس نیاز سنجی در بخشنامه آموزشی مسجد دو دوره عمومی و تخصصی دیده شده است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره ‌های آموزشی تخصصی افزون ‌بر آموزش سبب ارتقای مدرک تحصیلی همکاران از سیکل به دیپلم و مدارک بالاتر می‌شود که این کار در آستانه نهایی شدن است و انتظار داریم در سه ماه پایانی سال 93 دوره آموزش تخصصی همکاران برگزار شود.

مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران توانمند سازی کارکنان در حوزه های تخصصی را هدف برگزاری دوره‌های آموزشی دانست و اضافه کرد : در صورت امکان این دوره‌ ها را در خود مسجد و در غیر این صورت با معرفی به مراکز آموزشی پیگیری می‌کنیم.

بنی حسن در پایان از فراهم شدن مقدمات ارائه تسهيلات در آینده نزدیک جهت ارتقای مدرك تحصيلی کارکنان خبر داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha