یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام موسوی نژاد نماینده دشتستان در مجلس

حوزه / چهارمین یادواره شهدای طلاب و روحانیون شهرضا، به همت ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری حوزه علمیه و ادارات شهرستان، در مسجد و حسینیه حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرضا، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، شامگاه دوشنبه در این یادواره با بیان خاطراتی از دلاورمردی شهیدان، گفت: برگزاری یادواره های شهدا باعث تداوم انقلاب اسلامی می شود و ما باید همواره پاسدار خون شهیدان باشیم.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد با تاکید بر این که پیشرفت و ایستادگی نظام و انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست، تصریح کرد: شهدا به ویژه شهدای روحانی عرفان واقعی را به ما آموختند.

وی اضافه کرد: در عرصه دفاع از انقلاب و صیانت از ارزش های اسلامی، روحانیون نقش برجسته خود را به خوبی ایفا و زمینه حرکت های موثر را فراهم کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحانیون در طول تاریخ نشان داده اند که در برابر ظلم و استکبار ساکت نخواهند بود و همواره با مردم در دفاع از ارزش های اسلامی حضور داشته اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی اسلامی و برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع) است، افزود: شهدا به ما درس استقامت، ایستادگی و از خود گذشتگی داده و همه ما در مقابل شهدا شرمنده ایم.

حجت الاسلام موسوی نژاد با اشاره به نقش محوری روحانیت، گفت: پیروی از ولایت فقیه، دفاع از ارزش های دینی، غیرت و رعایت حجاب مهمترین خواسته های شهدا از همه مردم است.

برپایه این گزارش، در این یادواره یاد و خاطره 14 طلبه شهید شهرستان شهرضا گرامی داشته و از خانواده این شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha