دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 340763
۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
صفدر پناهی - مرکز خدمات یاسوج

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: 1200 طلبه و روحانی تحت پوشش این مرکز هستند.

مدیر مرکز خدمات استان کهگیلویه و بویر احمددر گفتگو با خبرنگار گروه  استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فعالیت های این مرکز اظهارداشت: هم اکنون بالغ بر 1200 طلبه در سطح استان تحت پوشش این مرکز بوده و از خدمات  آن بهره می برند.

حجت الاسلام پناهی، با بیان این که خدمات این مرکز شامل طلاب خواهر و برادر می گردد، افزود: از تعداد کل افراد تحت پوشش این مرکز بالغ بر 300 نفر، طلاب خواهر هستند.

وی ،با بیان اینکه در این استان حدود 45 نفر در  قالب«معمر» تحت پوشش این مرکز هستند، گفت: قریب به 45 نفر هم از خانواده های معمرین هستند که زیر پوشش مرکز خدمات استان می باشند.

مدیر مرکز خدمات استان کهگیلویه و بویر احمد، با اشاره به خدمات متنوع مرکز خدمات حوزه استان به طلاب خاطرنشان ساخت:  در حال حاضر بالغ بر نیمی از افراد تحت پوشش این مرکز در استان، در حال تحصیل بوده و مابقی  نیز در دیگر سنگرهای تبلیغ و حراست دین مشغول فعالیت می باشند.

وی با اشاره به رویکرد  الکترونیکی انجام کارها در مرکز خدمات استان جهت دسترسی آسان و انجام سریع کارها تصریح کرد: در گذشته برخی از کارهای این مرکز با محوریت قم انجام می گرفت اما امروز با تمام خدمات مربوط به طلاب در استان و حتی به صورت الکترونیکی انجام می گردد.

حجت الاسلام پناهی، ادامه داد: امیدواریم با افزایش خدمات این مرکز بتوانیم امکانات رفاهی بیشتری را در استان فراهم و زمینه استقرار اساتید و طلاب را در استان مهیا کنیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha