چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دریس

حوزه/ یکی از مهمترین فعالیت های بنیاد مهدی موعود(عج) استفاده از فضای رسانه ای ملی برای نشر مباحث مهدویت است.

مسعود دریس در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» گفت: استفاده از فضای رسانه ای ملی برای نشر مباحث مهدویت از مهمترین راهبردهایی است که در شکل گیری این کانون مقدس یعنی نشر موزون معارف وپاسخ به شبهات مهدویت نقش آفرین است.

دریس خاطرنشان کرد: در همین رابطه در قالب طرح همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و گروه معارف اسلامی شبکه سوم سیما، برنامه «ماه چهاردهم» هر هفته جمعه ها ظهر روی آنتن می رود.

وی گفت: این برنامه جمعه‌ها ساعت 12 از شبکه 3 سیما به شکل زنده و مستقیم پخش می‌شود که این برنامه در راستای ترویج فرهنگ و معارف مهدویت با شیوه‌ای نو طراحی شده و باحضور کارشناسان مجرب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به طرح مباحث روز مهدویت می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ثمره تلاش مدیر گروه معارف شبکه 3 سیما و قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و تهیه کننده و کارشناسان بنیاد و عوامل اجرایی برنامه ماه چهاردهم می‌باشد.

دریس یادآورشد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و استقبال بسیار بالای بینندگان این برنامه، مقرر گردید بخش ویژه‌ای جهت پاسخگویی به سئوالات مهدوی مخاطبان در نظر گرفته شود که کارشناس این بخش با محوریت پرداختن به سئوالات پرکاربرد و پرتکرار مخاطبان طرح بحث نموده و پاسخ سئوالات دریافتی در آن حوزه ارائه می‌گردد.

معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خاطرنشان کرد: مخاطبان این برنامه می‌توانند از دو طریق مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی Mahdaviat.ir و یا ارسال پیامک به سامانه پیامکی 300013 سئوالات خود را طرح و از طریق کارشناسان خبره پاسخ خود را دریافت نمایند.

شایان ذکراست که در این سامانه تا به حال بیش از 14000 پرسش پاسخگویی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha