یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به ضرورت اخلاص در انجام کارها، بر خدمت خالصانه مسئولان به مردم انقلابی و ولیتمدار ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین،آیت الله باریک بین، در دیدار مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در سخنان کوتاهی با آرزوی توفیق برای تمامی خدمتگزاران به نظام اسلامی، بیان داشت:آنچه که امروز مورد رضای خدای تبارک وتعالی است اخلاص و خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در توصیه ای به مسئولان، تاکید کرد: باید تلاش کنیم که کارها وبرنامه هایمان در مسیر حضرت حق و رضایت امام عصر(عج) باشد.

حجت الاسلام طباطبایی نسب، مشاور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز در این دیداربا اشاره به برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور گفت: امروز خوشبختانه  نماز جمعه در سراسر شهرها واستان ها در حال برگزاری است که باید در این رابطه شکر گزار باشیم.

وی افزود: شهر قزوین یکی از شهرهای ممتاز است که دارای مردمی بصیر وولایتمدار وشهید پرور که در تمام عرصه های مختلف این نظام جمهوری اسلامی نقش اثر گذاری داشته اند.

مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به تشکیل جلسات فرهنگ عمومی در استانها و شهرها بیان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی که در شهرها و استانها با محوریت امام جمعه تشکیل می شود باید مصوبات جلسه آن نیز  اجرایی شود.

حجت الاسلام طباطبایی نسب ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی مرکز تصمیم گیری های برنامه های  مختلف فرهنگی بوده و حضور خود ائمه جمعه در این جلسات بسیار تاثیر گذار است .

وی با اشاره به مجادت های مردم قزوین در دفاع از انقلاب، عنوان کرد: استان قزوین به فرموده مقامم معظم رهبری دارای شهدایی با ویژگی های ممتاز بوده که از جمله آنها می توان به شهید عباس بابایی، شهید لشگری، شهید رجایی و مرحوم ابوترابی اشاره کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha