شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه / جمعی از ائمه جمعه استان فارس تاکیدکردند: امروز تنها عامل حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پیروی از منویات رهبری است.

حجت الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده، امام جمعه فیروز آباد در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از فارس با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران  با حضور  همه مردم و احزاب به پیروزی رسید و مردم با همت و وحدت خود دولت 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و حکومت اسلامی ، دینی و عدل الهی را با رهبری امام راحل پایه گذاری کردند.

حجت الاسلام هاشمی زاده گفت : امروزه با وجود اینکه 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حکومت دینی می گذرد، علی‌رغم میل باطنی دشمنان اسلام ، انقلاب اسلامی ایران روز به روز به سمت قله های افتخار در عرصه های مختلف از جمله سیاسی ، اجتماعی ، دینی و اقتصادی در حرکت است.

به گفته وی، این نظام با رهبری حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری بر قله افتخار قرار گرفته و مانند آفتاب تابان می درخشد و انقلاب اسلامی همه گیر شده و دنیا را درنوردیده است.

حضور پرشور و دشمن شکن

حجت الاسلام محمد حسین پناهیان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، بیان کرد : طبق تعابیر حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی، انفجار نور بود، مردم در این انقلاب با خودگذشتگی ها توانستند این نور را به سراسر دنیا بفرستند.

امام جمعه فراشبند، در همین زمینه بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: هر روزی که پیام دنیایی ، آخرتی و معنوی در آن باشد یوم الله نامیده می شود. بیست و دوم بهمن ماه نیز به دلیل اینکه یک روز استثنایی و تاثیر گذار در جامعه و اسلام است یوم الله نامیده شده است.

وی بیان داشت : قطعا حضور در این راهپیمایی دشمن شکن بوده و همه باید در آن حضور یابند.

حجت الاسلام پناهیان گفت : امروز برای اینکه ما بتوانیم که قدرت خود را به رخ دشمنان بکشیم باید با تبعیت از رهبری در همه صحنه ها حضور فعال داشته باشیم.

از جایگاه مساجد غافل نشویم

حجت الاسلام حسينعلي بهرامي، امام جمعه بخش جره و بالا ده، هم گفت: یکی از عوامل موفقیت ما در انقلاب حضور مردم در مساجد به عنوان پایگاه و سنگر بود.

وی افزود: امروز هم باید با توجه به کارکرد این امکان مخصوصا در بعد فرهنگی نباید از آنها غافل شویم.

امام جمعه بالا ده، فرهنگ را مهمترين مسئله كشور دانست و با اشاره به اينكه تهاجم فرهنگي امروزه چه بر سر كشورهاي ضعيف منطقه آورده است، افزود: امروز كشور ما به لطف نظرات ولی فقیه و  رهبر ي  از تهاجمات فرهنگی در امان مانده و توانسته دستاوردهای انقلاب را حفظ کند.

وي در پایان با تاکید بر حمایت و پیروی همگانی از رهبری گفت : ايجاد ارتباط عاطفي بين خانه و مسجد ، مسجد و مدرسه و پاسخگويي به پرسشهاي ديني جوانان مهمترين راهكار براي جذب جوانان به مسجد است و باید در این زمینه کوشا باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha