شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی ابراهیمی پور - آبادان

حوزه/ امام جمعه آبادان گفت: ائمه جمعه به بیان آموزه های الهی و بصیرت افزایی در میان آحاد و اقشار جامعه بپردازند و مردم را در مقابل هجمه های دشمنان واکسینه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تاثیرگذاری نمازجمعه در ارتقاء فرهنگ دینی جامعه، اظهار داشت در روایات معصومین(ع) تأکید زیادی بر حضور مردم در نماز جمعه شده که این مسأله نشان دهنده اهمیت آن است.

وی با بیان این که نماز جمعه یکی از تریبون های اصلی نظام اسلامی ایران است، ادامه داد: نماز جمعه یکی مهمترین پایگاه ها و سنگرهای مقابله با دسیسه های دشمنان نظام اسلامی است که حضور مردم در این فریضه مقدس، نقش مستقیمی در خنثی سازی توطئه ها دارد.

امام جمعه آبادان، با بیان این که یکی از عوامل مهم پایداری ملت ایران در برابر مستکبران، از دوران آغازین انقلاب تا کنون، نماز های با صلابت جمعه بوده است، تصریح کرد: مصلی های نماز جمعه تنها مکانی برای بیان آموزه های الهی نبوده و بلکه محلی برای تبیین سخنان رهبر جامعه اسلامی، علمای بزرگ اسلام و همچنین وحدت بخشی میان مردم، مسؤولان و دولتمردان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور، نماز جمعه را از سنگرهای مستحکم نظام اسلامی دانست و ابرازداشت: دشمنان هیچ گاه قادر به تخریب این سنگر مستحکم نخواهند بود.

این استاد حوزه، در پایان گفت: ائمه جمعه در مصلی های نماز جمعه به بیان آموزه های الهی و بصیرت افزایی در میان آحاد و اقشار جامعه بپردازند و مردم را در مقابل هجمه های دشمنان واکسینه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha