جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امید دلها

حوزه/ دو ماهنامه مهدوی «امید دلها» با گفتاری از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با موضوع«امام زمان(عج) چه زمانی ظهور می کند»، به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، دو ماهنامه مهدوی «امید دلها» ویژه ماه های آذر و دی، به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی منتشر شد.

«امام زمان(عج) چه زمانی ظهور می کند» گفتاری از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، «نعمت های ظاهری و باطنی در قرآن کریم» گفتاری از آیت الله العظمی جوادی آملی، «قصه طلا و مس» گوشه ای از زندگی حر انقلاب، پرسش و پاسخ های مهدوی، «ویژگی های مدعیان عرفان های کاذب در آخرالزمان»، «آنچه باید یک خانواده مهدوی بداند»،«داستان های تاریخی»،« امام حسن عسکری(علیه السلام) و جریان تصوف»، «نکات مهدوی»، «نکته های اخلاقی» و ... از جمله مطالب مهم این شماره از نشریه امید دلهاست.

در گفتار «امام زمان(عج) چه زمانی ظهور می کند» که از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در این نشریه منتشر شده است، آمده است: ... اوضاع جهان برای قبول دعوت حضرت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که همان دعوت به اسلام و قرآن است، مطابق اخبار، به مراتب از اوضاع عالم در زمان بعثت پیامبر(ص) آماده تر خواهد شد، و همان طور که کلمه اسلام در آغاز ظهور اسلام به سرعت پیشرفت کرد و صدای توحید بر همه صداها غالب شد، اسلامی که در مقداری از تاریخش منحصر به پیامبر و علی و خدیجه(سلام الله علیها) بود، با فقدان وسایل در جهاد و دفع یورش مشرکان، بزودی موفق شد و لشکرهای منظم مسلحی را که در دنیای آن روز مجهزترین سلاح ها را در دست داشتند در هم شکست و نابود ساخت.

همین طور امام زمان(عج) نیز با اصحاب و یاورانش که از ابتدای کار به تعداد مجاهدین میدان جهاد بدر هستند، می توانند دنیای منقلب و ناآرام آن روز را آرام و مردم را چنان امیدوار به آینده درخشان و پر از خیر و رحمت و برکت کنند که در سریع ترین فرصت، همه به دین اسلام گرویده آمادگی خود را برای قبول یک سازمان الهی اسلامی محکم و پایدار، در تحت سرپرستی امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نشان دهند و ماذلک علی الله بعزیز.

همچنین در گفتار آیت الله العظمی جوادی آملی آمده است: قرآن کریم بخشی از نعمت های معنوی و باطنی را که به سالکان راهش ارزانی داشته است، بیان می کند که ولایت، تایید الهی و اتحاد از آن جمله هستند.

«امید دلها» به صاحب امتیازی بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز هر 2 ماه یکبار با موضوع مهدویت منتشر می شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha