پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قیس خزعلی

حوزه/ دشمن صهیونیستی بالاخره نتوانست ترس خود را که ناشی از پیشرفت های چشمگیر مقاومت در منطقه بود پنهان کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق کشته شدن شماری از فرماندهان حزب الله در حمله رژیم صهیونیستی در سوریه را محکوم کرد و آن را نشانه درماندگی اسراییل دانست.

وی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که: مقاومت اسلامی در سال های گذشته با اهدای خون های پاک بارها و بارها بر واقعیت تغییر معادله قدرت در منطقه و در هم شکستن کشور موهوم اسراییل تاکید کرده و این رژیم جعلی بارها از آتش مقاومت زمینگیر شده است. وی در ادامه این جنایت صهیونیست های اشغالگر را در حمله به جمعی از فرماندهان حزب الله در القنیطره محکوم کرد.

شیخ خزعلی تاکید کرد که شهادت فرماندهان حزب الله نشان دهنده سلامت راه مقاومت و بقای آن در راه فداکاری و جهاد است که همچنان توانسته در این راه در برابر دشمن خود ایستادگی کند. وی خاطر نشان کرد که دشمن صهیونیستی بالاخره نتوانست ترس خود را که ناشی از پیشرفت های چشمگیر مقاومت در منطقه بود پنهان کند.

وی افزود: حزب الله توانست توطئه های آمریکا و اعوان او را در خاور میانه به ویژه لبنان و سوریه و عراق و یمن خنثی کند و از این رو بود که اسراییل با دست پاچگی به این حمله اقدام کرد که نشان دهنده درماندگی آنها می باشد؛ چرا که آنها به خوبی می دانند که اگر با حزب الله رودر رو شوند، شکست سختی را متحمل خواهند شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha