چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ ملص

حوزه/ ما با مقاومت و رهبران آن هم پیمان می شویم که در کنار آنها در برابر دشمن صهیونیستی و هم پیاله های آنها در داخل و خارج بایستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در راستای حمله روز یکشنبه صهیونیست ها به مجاهدان مقاومت اسلامی در القنیطره واقع در جولان سوریه، شیخ مصطفی ملص رییس حزب اللقاء التضامنی الملی در سخنان خود به این مناسبت گفت: حمله صهیونیست ها به کاروان مقاومت اسلامی بار دیگر تاکید کرد که ما با دشمنی وحشی و کینه توز روبرو هستیم که زبانی جز زبان زور نمی فهمد  فقط جنگ است که می تواند بر آنها تاثیر بگذارد.

شیخ ملص ضمن محکوم کردن حمله بی شرمانه صهیونیست ها به کاروان مقاومت گفت: این شهدای مجاهد مشغول انجاو وظیفه جهادی خود در رویارویی با دشمن سرکش بودند و شهادت این مجاهدان را به مقاومت تبریک می گویم و این شهادت گواه راستی آنها در جهاد برای آزادی این سرزمین مبارک بود.

شیخ ملص افزود: ما با مقاومت و رهبران آن هم پیمان می شویم که در کنار آنها در برابر دشمن صهیونیستی و هم پیاله های آنها در داخل و خارج بایستیم و تاکید می کنیم که تمام تلاش های آنها برای فتنه انگیزی میان امت ما ثمربخش عقیم خواهد بود و نخواهد توانست خللی در مقاومت و رویارویی با دشمن صهیونیستی ایجاد کند چرا که جنگ ما با رژیم صهیونیستی امری حتمی و ناگزیر است.

شیخ ملص افزود: امت اسلام و ملت لبنان باید کاملا آماده و حامی مقاومت و ارتش لبنان باشند تا بتوانیم در برابر دشمن اشغالگر پیروز شویم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha