جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قبلان

حوزه/ شیخ قبلان گفت:مشعل مقاومت به برکت خون این شهدا و فداکاری مجاهدان روشن خواهد ماند و ضامن حفظ امت و هویت و کرامت آن خواهد بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اسلامی شیعی ضمن محکوم ساختن تجاوز صهیونیست ها به قنیطره تاکید کرد که اسراییل مرکز شرارت در منطقه است و همچنان به فساد و تجاوزات خود و نقض حاکمیت لبنان و سوریه و فلسطین و اقدمات تروریستی خود ادامه می دهد و از تروریست ها حمایت می کند و فساد و ویرانی را برای منطقه به ارمغان می آورد.

وی افزود: مجاهدانی که در این حمله صهیونیستی به شهادت رسیده اند، شهدایی هستند که در راه دفاع از سرزمین عرب و مسلمانان به شهادت رسیدند و در طلیعه شهدایی هستند که با دشمنان امت و تروریست ها پیکار کردند.

شیخ قبلان در ادامه به خانواده های شهدا و رهبر مقاومت تسلیت گفت و افزود: مشعل مقاومت به برکت خون این شهدا و فداکاری مجاهدان روشن خواهد ماند و ضامن حفظ امت و هویت و کرامت آن خواهد بود. مقاومت بهترین راه برای دفع اشغال و آزادی سرزمین و نجات مقدسات و حفظ کرامت مسلمانان است و از این رو تاکید می کنیم که معادله ملت، ارتش و مقاومت ضرورتی حتمی در جهان عرب و اسلام برای رویارویی با صهیونیست ها است که عامل تمام توطئه ها و فتنه های امت اسلام هستند

عبدالرزاق: صهیونیستها بزدلانه رفتار کردند

از سوی دیگر شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش الاصلاح والوحده تاکید کرد که حمله به قهرمانان مقاومت به این روش اقدامی بزدلانه و تروریستی است.

وی خاطرنشان کرد دشمن حیله گر به خاطر ناتوانی از رویارویی با این قهرمانان در میدان جنگ، از دور به آنها حمله ور شد و این نشانه ضعف و ترس و اضطراب آنها است.

شیخ عبدالرزاق در ادامه بر ضرورت تمسک به مقاومت تاکید کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha