جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هادوی تهرانی

حوزه/ ما معتقدیم تنها راه رسیدن به مرحله نهایی، وحدت جهانی بین شیعیان، وآحاد پیروان اسلام ناب محمدی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی هادوی‌تهرانی ظهر امروز در همایش خانواده بین‌الملل اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زمانی به وقوع پیوست که جامعه بشریت به دین  و معنویت پشت کرده بود و کار دین  و دینداران را تمام شده می‌دانستند.

وی افزود: تجربه نشان داده حمله و فشارهای بیرونی، در کاهش قدرت انقلاب اسلامی تاثیری نداشته، بلکه موجب شده تا قدرت ما در مبارزه علیه ظلم و استبداد نیز بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین هادوی تهرانی گفت: ‌انقلاب اسلامی ایران، سرآغاز احیای دین و دینداری در جهان بود که این مهم در بهت و ناباوری جهان به وقوع پیوست و با توکل برخدا تا امروز نیز ادامه پیدا کرده است.

این استاد حوزه بیان داشت: دشمنان اسلام از همان آغاز، با استفاده از شیوه‌های گوناگون، با جنگ سخت و جنگ نرم به میدان آمدند، لذا برای مقابله با آنان، حفظ بصیرت و هوشیاری لازم است.

وی با اشاره به اعتراف رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: زمانی که اوباما بیان می‌کند ما بنای سقوط حکومت ایران را نداریم، این مسئله نشان می‌دهد که چنین اندیشه‌ای را دارند، ولی هرگز چنین جراتی را پیدا نکرده و از قدرت ایران وحشت دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به اصرار آمریکا برای تعامل با ایران، تصریح کرد: این مسئله نشان از این ندارد که آنها از دشمنی خود دست برداشته‌اند، بلکه نشان می‌دهد، دشمن در مقابل قدرت ما، دچار ضعف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین هادوی تهرانی ادامه داد: ما معتقدیم تنها راه برای رسیدن به مرحله نهایی، وحدت جهانی است و وحدت بین شیعیان، پیروان اهل بیت (ع) و پیروان اسلام ناب محمدی (ص) از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین هادوی تهرانی در پایان با اشاره به شبهاتی که دشمن در عزاداری امام حسین (ع) ایجاد می‌کند تصریح کرد: این شبهات برای متزلزل کردن جامعه شیعی می‌باشد، لذا لازم است با آگاهی و تلاش های علمی به مقابله با این شبهات پرداخته و از مکتب نورانی اهل بیت(ع) دفاع کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha