جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرکز نور

حوزه/ فرمانده و جمعی از معاونین قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز نور از نزدیک با فعالیت ها این مجموعه آشنا و با معاونین این مرکز دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار "بهروز اثباتی" فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در راس هیأتی پژوهشی و فنی با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با فعالیت های این مجموعه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی آشنا شد.

در این دیدار، ابتدا رئیس حوزه ریاست مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با اشاره به تاریخچه فعالیت های مرکز نور، این مجموعه را از برکات شجره طیبه انقلاب اسلامی و آینده نگری مقام معظم رهبری توصیف کرد.

حجت الاسلام سعید سالاریان اظهارداشت: ابتکار در تاسیس مرکز نور کاری بی بدیل است که در سال 1368 توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی ادامه داد: با گذشت ربع قرن از تاسیس این مرکز سرعت قابل توجهی در تحقیقات و پژوهش های اسلامی شکل گرفته است و مسیر رسیدن به نتیجه در علوم مختلف اسلامی و انسانی توسط محصولات نور کوتاه شده است.

در ادامه این نشست آقایان مسچی، بهرامی، نعمت اللهی و خوانساری در حوزه های بین المل، پژوهش، فنی و بازرگانی و خدمات فرهنگی به ایراد سخن پرداختند.

همچنین میهمانان در این نشست سه ساعته از بخش های مختلف مرکز نور بازدید کردند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha