پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز نور

حوزه/نرم افزار مجموعه آثار دانشمند بزرگ شیعی علامه سید عبدالحسین شرف الدین عاملی (ره) با موضوع "عقاید و کلام اسلامی"به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شد.

کارشناس پژوهشی مرکز نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار حاوی  متن کامل 6 عنوان کتاب در 16 جلد، از آثار دانشمند بزرگ شیعی، علامه شرف الدین، در موضوعات؛ کلام اسلامی، تقریب مذاهب، فقه و شخصیت شناسی می باشد.

حجت الاسلام محمدرضا رضایی اسفریزی به برخی از عناوین کتب ارائه شده در این نرم افزار اشاره کرد و افزود: الامام السید عبدالحسین شرف الدین، المراجعات، الفصول المهمة فی تالیف الامه، مولفُ الشیعه فی صدر الاسلام از جمله این عناوین است.

وی به قابلیت های این نرم افزار اشاره کرد و گفت: " دسترسی به آیات موجود در متون برنامه به همراه مطالب مرتبط با آن ها، متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات "، " جستجو به روش های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب های برنامه "، "امکان انتخاب فهرست درختی و گزینشی به همراه قابلیت تطبیق دو سویه متن و فهرست" ، " ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات" همچنین " یادداشت برداری، ذخیره، ویرایش و چاپ متن" از جمله قابلیت های این نرم افزاز گرانسنگ می باشد.

علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از این نرم افزار به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام 313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha