جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
12

حوزه/ به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نرم افزار دو زبانه کتابخانه مهدویت با عنوان لاتین library of Mahdiism با دوازده موضوع از امروز در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور با اعلام این خبر گفت: این نرم افزار حاوی متن کامل ۳۰۸ عنوان کتاب در ۶۷۳ جلد از آثار مرتبط با امام زمان(عج) به دو زبان فارسی و عربی تولید و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

غلامرضا رحمانی افزود: " مهدویت در قرآن"، " اهل سنّت و مهدویت"، " وظایف منتظران"، " علائم ظهور"، " پرسش و پاسخ مهدویت"، " ادعیه و زیارات مهدویت"، "بیانات و توقیعات امام مهدی(عج)"، " اشعار مهدویت"، " حکومت امام مهدی(عج)"، " مهدویت در ادیان و مکاتب"، " کتاب شناسی مهدویت"، " مدعیان دروغین و فرقه های انحرافی" از جمله موضوعات این نرم افزار منحصر به فرد می باشد.

وی با اشاره به نوع دسته بندی کتب برنامه موجود در نرم افزار ادامه داد: شیعه، اهل سنت، فارسی، عربی، متون و ترجمه، حدیث، منابع تحقیق و مطالعاتی از جمله محورهای موجود در نرم افزار مهدویت هستند.

وی بیان داشت: الغیبة(نعمانی)، الغیبة ( شیخ طوسی)، کمال الدین (شیخ صدوق)، منتخب الاثر، معجم احادیث الامام المهدی(عج)، الامام مهدی(عج) فی القرآن و السنة، اصالت مهدویت در اسلام از دیدگاه اهل تسنن، فلسفه حکومت عدل الهی و فرهنگنامه مهدویت از برخی عناوین کتب موجود در برنامه نیز می باشد.

رحمانی به معرفی امکانات و قابلیت های این نرم افزار پرداخت و گفت: متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات، جستجو به روش های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب های برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات همچنین یادداشت برداری، ذخیره سازی، ویرایش و چاپ متن از جمله این قابلیت ها می باشند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از عرضه این نرم افزار گرانسنگ به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی   www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha