جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
12

حوزه/ به همت واحد آموزش مرکز نور دوره آموزشی نرم افزارهای علوم اسلامی و انسانی ویژه اسفندماه به زودی آغاز خواهد شد.

مسئول واحد آموزش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این دوره آموزش نرم افزارهای نور ویژه اسفنده ماه برای کلیه پژوهشگران حوزه دین و معارف اسلامی  به ویژه روحانیون،  فضلا و طلاب حوزه های علمیه می باشد.

حسین گل محمدی ادامه داد: این دوره ها با هدف ارتقای سطح آگاه های عمومی و تخصصی علاقه مندان پیرامون نحوه استفاده از محصولات نرم افزاری نور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طی سال جاری صدها نفر این دوره های آموزشی را پشت سر گذاشته اند، افزود: این دوره از دوم لغایت 23 اسفند ماه،  ویژه طلاب سطوح یک و دو طبق برنامه ارائه شده برپا خواهد شد.

وی به نرم افزارهای علوم اسلامی سطح1 اشاره کرد و گفت: بیان و توضیح مفاهیم پایه از جمله " آشنایی با نرم‌افزارهای کتابخانه لفظی، نسخه 1.9 (مانند نرم افزار حکمت اسلامی)"، " آشنایی با نرم‌افزارهای کتابخانه لفظی، نسخه 2.1(مانند نرم افزار جامع الاحادیث 3.6)"  می توان اشاره کرد.

گل محمدی به آموزش نرم افزارهای علوم اسلامی سطح2 اشاره کرد و افزود: "مروری بر مفاهیم و اصطلاحات آشنایی با نرم افزارهای معجم موضوعی (مانند نرم افزار بحار الانوار و...)"، " آشنایی با نرم افزارهای دانش نامه ای (مانند جامع التفاسیر و سیره معصومان علیهم السلام)" از جمله مواد آموزشی این سطح می باشد.

مسئول واحد آموزش مرکز نور به معرفی آموزش دوره های کارگاهی تخصصی اسفندماه پرداخت و گفت: این دوره آموزشی با پیش نیاز سطح 1 و 2 بصورت جلسه 2ساعته ، در رشته های قرآن و تفسیر ، حدیث و روایت ، فقه و اصول ، تاریخ ، فلسفه و کلام ، اخلاق و عرفان و... طبق برنامه برگزار می شود.

وی به محل  برگزاری دوره های آموزشی اشاره کردو گفت: این دوره ها در سالن جلسات مرکز نور به نشانی  ابتدای بلوار امین - بلوار جمهوری اسلامی - بعد از کوچه4 - ساختمان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با تلفن 32120552 تماس بگیرید

 ثبت نام اتاق 522 - مکان کلاس اتاق 108 و شهریه این دوره با 20درصد تخفیف و اعطای مدرک یکصد هزار ریال می باشد.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha