سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جعفر عین الکمال

حوزه/ روحانیت در دوران غیبت امام زمان(ع)مسئولیت هدایت مردم را بر عهده دارد و نمی تواند نسبت به انقلاب و مسائل فرهنگی بی تفاوت باشد، لذا با روشنگری، جوانان را در برابر جنگ نرم بیمه می کند.

حجت الاسلام جعفرعین الکمال در آستانه ایام الله دهه فجر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در سمنان با اشاره به مجاهدت های امام راحل(ره) و شهدا در به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی، اظهار داشت: روحانیت عهده دار حفظ دین و اعتقادات مردم است و باید از نفوذ دشمنان و تخضعیف انقلاب جلوگیری کند.

مدیرمدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) بسطام با تاکید بر این که نباید  فضای ضد ارزشی بر جامعه حاکم شود، ابراز داشت: به برکت خون شهدا ارزش های دینی و فرهنگی در ترویج داده شد، همه وظیفه داریم حافظ  دستاوردهای انقلاب باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مردم باید در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن احساس وظیفه کنند، تصریح کرد: مردم باید ارزش هایی چون امربه معروف و نهی از منکر را در جامعه فضای جامعه حاکم کنند.

وی به وظیفه روحانیت در برابر هجمه های سنگین دشمنان اشاره کرد و افزود: روحانیت در دوران غیبت امام زمان(ع)مسئولیت هدایت مردم را بر عهده دارد و نمی تواند نسبت به انقلاب و مسائل فرهنگی بی تفاوت باشد، لذا با روشنگری، جوانان را در برابر جنگ نرم بیمه می کند.

حجت الاسلام عین الکمال در پایان تاکید کرد: طلاب و روحانیون باید ویژگی ها و اهداف نهضت امام راحل برای مردم تبیین کنند و اجازه ندهند انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha