چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تهذیب

حوزه/ مدیر اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور از برپایی نمایشگاه آثار و محصولات تهذیبی و فرهنگی، در بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام احسان طریق الاسلامی، با اعلام این خبر اظهارداشت: این نمایشگاه، اولین نمایشگاه استانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه است که با هدف دسترسی آسان طلاب به محصولات تهذیبی و اخلاقی برگزار گردید.

وی افزود: محصولات این نمایشگاه شامل موضوعات تربیت اخلاقی، قرآن و عترت، فرهنگی، مشاوره، امور خانواده و اطلاع‌رسانی بود  که در معرض دید طلاب قرار می‌گیرد.

مدیر اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین آثار و محصولات دیگر معاونت ها و بخش های مرکز مدیریت حوزه های علمیه در معرض دید عموم طلاب قرار گرفت.

وی با اعلام این که در این نمایشگاه بیش از 120 عنوان کتاب و نرم افزار اخلاقی و دینی ارائه شد،گفت: این نمایشگاه، امروز پنج شنبه، نهم بهمن ماه، در حاشیه گردهمایی طلاب استان بوشهر،  در مصلای بزرگ جمعه برپا شد.

حجت الاسلام طریق الاسلامی، ادامه داد: روز جمعه دهم بهمن ماه نیز این نمایشگاه در حاشیه نماز جمعه بوشهر، در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: مشابه این نمایشگاه، سال های گذشته در قم و نمایشگاه قرآن برپا شده بود که با استقبال طلاب مواجه گردید و با توجه درخواست های طلاب، اولین نمایشگاه استانی در بوشهر برگزار گردید.

مدیر اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور یادآور شد: در صورت استقبال از این نمایشگاه، در سایر استانهای کشور نیز این نمایشگاه دایر و محصولات معاونت تهذیب در معرض دید طلاب قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha