جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌‌الاسلام محمد حسین مختاری

حوزه/ رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی، تبعیت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: گرایش مردم دنیا به ویژه غربی ها به اسلام، به برکت انقلاب و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین مختاری، پیش ازظهر پنج شنبه در همایش" انقلاب و خانواده" که با حضور دبیرکل مجمع جهانی زنان مسلمان، در بیرجند برگزارشد، با اشاره به این که هرانقلابی که درجهان اتفاق می افتد، معلول دو عامل مثبت و منفی است، ابراز داشت: هدایت و رهبری جریان آزادی خواه از عوامل مثبت تشکیل دهنده انقلاب اسلامی بود.

رئیس پژوهشگاه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر این که در دوران قبل از انقلاب وحشت بر فضای اجتماعی ما حاکم بود، ادامه داد: مردم با رهبری امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت جامع، حرکت و جنبش خود را آغاز کردند و انقلابی را به پیروزی رساندند که در دنیا همتا ندارد.

وی با بیان این که شعار، ایده و آرمان مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، پیاده کردن قوانین و احکام الهی بود، افزود: عوامل بسیاری در پیروزی انقلاب نقش داشتند که در تداوم انقلاب اسلامی نیز نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری، داشتن رهبری آگاه، پیروی مردم از ولایت فقیه، اتکاء به خداوند و وحدت کلمه را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل آن جنبش‌ها و انقلاب های دیگر در جهان از این ویژگی ها برخوردار نیستند، لذا به ثمر نمی نشینند.

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی، تبعیت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: گرایش مردم دنیا به ویژه غربی ها به اسلام، به برکت انقلاب و ولایت فقیه است.

وی در ادامه توجه خانواده ها به سبک زندگی اسلامی را از ویژگی های خانواده انقلابی برشمرد و ابراز داشت: جامعه اسلامی و انقلابی بر اساس دستور الهی حرکت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری با بیان اینکه کانون گرم خانواده با گرایش به مسائل دینی استحکام می یابد، گفت: دشمنان به دنبال فروپاشی بنیان های خانواده از طریق ابزار رسانه ای هستند و خانواده ها باید مراقب توطئه های دشمنان باشند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha