جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شاکری، رئیس مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی

حوزه/ معاون فرهنگی و تربیتی المصطفی گفت: همه ما طلاب باید امام راحل را الگوی خود کنیم، زیرا ایشان با توکل به خدا و بهره گیری از ذخایر معنوی قرآنی و اهل بیتی(ع) اسلام اصیل را در دنیا مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری، معاون فرهنگی و تربیتی المصطفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اولین مترجم قرآن به زبان ژاپنی گفت:  امروز در آستانه انقلاب اسلامی هستیم که یکی ازبرکات آن همین ترجمه ارزشمند است.

معاون فرهنگی و تربیتی المصطفی تصریح کرد: همه فعالان حوزه و قرآن باید تلاش کنیم که نور قرآن و اهل بیت(ع) را در جهان منتشر کنیم و دنیا را به نور ثقلین متبرک کنیم.

وی گفت: همیشه باید در پی رسیدن به حیات طیبهای باشیم که قرآن و اهل بیت(ع) راه آن را به ما نشان دادهاند، زیرا اهل بیت(ع) کلید فهم رازها و برکات قرآن را در دست دارند و اگر کسی از اهل بیت(ع) دور شود از این معارف عظیم محروم خواهد شد.

وی افزود: همه ما طلاب باید امام راحل را الگوی خود کنیم، زیرا ایشان با توکل به خدا و بهره گیری از ذخایر معنوی قرآنی و اهل بیتی(ع) اسلام اصیل را در دنیا مطرح کردند.

معاون فرهنگی و تربیتی المصطفی با ذکر این مطلب که امام راحل در مسیر مشعشع کردن نور قرآن در جهان حرکت کردند، گفت: هدف قرآن رسیدن ما به حیات طیبه و طاهره است.

وی گفت: امام راحل با شجاعت تمام علیه دشمنان اسلام و قرآن مبارزه کردند و توانستند که با دعوت مردم به الگوی اصیل اسلامی دین مبین اسلام را در جهان معرفی کنند؛ ایشان مبارزهای همه جانبه و وصف ناپذیر با دشمنان اسلام داشتند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha