پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمدی حرم

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از تربیت 32 هزار قرآن آموز در آستان مقدس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مهدی احمدی  امروز در مراسم افتتاحیه شهرک معارفی بهشت بانو که در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تهاجم های فرهنگی گسترده نسبت به اسلام و به ویژه مکتب اهل بیت علیهم السلام انجام فعالیت های فرهنگی در قالب های مختلف نقشی اثرگذار در این عرصه دارد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به تأکیدهای مقام معظم رهبری بر مسئله فرهنگی و هشدار ایشان نسبت به هجمه های فرهنگی، گفت: در این راستا، آستان مقدس برنامه های بزرگی را در پیش روی خود قرار داده که از جمله آن تربیت 32 هزار قرآن آموز در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در رشته های مختلف قرآنی، طی چهار سال گذشته می باشد.

وی افزود: در آستان مقدس پاسخگویی به شبهات، مسائل شرعی و اعتقادی و تصحیح نماز همه روزه با حضور کارشناسان در حال انجام است.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری روزانه 6 سخنرانی در حرم  مطهر گفت: تولید کتاب و نرم افزار، انتشار بروشورهای مختلف، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، فعال کردن تلویزیون های شهری، ایجاد کتابخانه نابینایان، فعال شدن اتاق عقد و تشکیل مرکز اسناد از جمله خدمات فرهنگی در راستای نشر آموزه های اسلامی است.

وی برگزاری نمایشگاه را از دیگر قالب های ارائه آموزه های دینی معرفی کرد و گفت: قوی ترین نمایشگاه های آستان مقدس در ایام نوروز که حجم زائران نسبت به دیگر ایام سال بیشتر است، برپا می گردد. امسال نیز در ایام نوروز که مزین به نام مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها است، شهرک معارفی بهشت بانو نیز در این راستا برای گروه های سنی مختلف برنامه هایی ارائه می کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: علاوه بر معرفی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س)و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما، در عرصه ترویج نماز و تبلیغ عفاف و حجاب، آگاه نمودن مردم از تبلیغات و جنگ رسانه ای بیگانگان در جامعه نیز اقدام های ارزشمندی دراین نمایشگاه ارائه گردیده است.

انتهای پیام// 15/ 313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha