جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام حسینی نژاد

حوزه/ رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در حال حاضر نزدیک به 10 هزار نفر از ارادت مندان به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام فرصت را غنیمت شمرده و در حرم مطهر به خدمت مشغول هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی در دفتر معظم له گفت: تولیت جدید آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در کنار برنامه های توسعه ای و عمرانی، رویکرد فرهنگی خاصی نیز در سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی با اشاره به توسعه ارتباط و تعامل آستان مقدس با مراجع تقلید و حوزه های علمیه در دوره جدید فعالیت‌های مدیریتی حرم مطهر اظهار داشت: برگزاری آیین های غبارروبی حرم بانوی کرامت، حضور در محضر مراجع تقلید و برگزاری دروس مراجع در حرم مطهر از جمله تعاملات با حوزه و مراجع است.

رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ادامه داد: همچنین در سال های اخیر تعامل و ارتباط خوبی نیز با آستان های مقدس در ایران و خارج از کشور به ویژه عتبات عالیات عراق صورت گرفته و پیوسته هیئت هایی از آستان مقدس قم در عراق و همچنین از عراق در قم حضور می یابد.

وی با اشاره به عمل به نیت واقفان موقوفات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: عمل به نیت واقفان از واجبات است و آنها را نیز در این امر دلگرم می کند.

حجت‌الاسلام حسینی نژاد به برنامه های توسعه ای حرم مطهر اشاره کرد و گفت: اقدامی که در سال های اخیر در دستور کار قرار گرفته، توسعه اطراف حرم مطهر برای رفاه  حال زائرن و مجاوران حرم بانوی کرامت است که در این راستا پروژه هایی ساخته شده و یا در حال ساخت است.

رئیس حوزه تولیت آستان مقدس با بیان این که هرچه خدمت به زائران بیشتر باشد، زائران با آسودگی بیشتر در این مکان مقدس حضور یافته و بهره بیشتری می برند افزود:  امروز یکی از خدمات ارائه شده، باز بودن حرم مطهر بانوی کرامت به صورت شبانه روزی است که  موجب شده افراد زیادی در ساعات پایانی شب به این مکان مقدس مشرف شده و تا  سحرگاه به راز و نیاز با خداوند بپردازند.

وی ادامه داد: از جمله خدمات آستان مقدس، جذب خادمان افتخاری است که در حال حاضر نزدیک به 10 هزار نفر از ارادت مندان به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام فرصت را غنیمت شمرده و در حرم مطهر به خدمت مشغول هستند.

حجت‌الاسلام حسینی نژاد با اشاره به فعالیت درمانگاه  آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و پذیرش 110 هزار نفر در سال گفت: پزشکان و متخصصان در درمانگاه با تجهیزات روز عرصه پزشکی، به خدمت رسانی به زائران و مجاوران این بانوی گرامی اسلام مشغول هستند.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha