جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت معصومه

حوزه/مطیع رحمان، وزیر امور دینی بنگلادش در حرم مطهرحضرت معصومه(س)، ضمن ادای احترام به مقام حضرت، با مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسینی نژاد، رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام) در این دیدار که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد؛ ضمن ابراز خرسندی از دیدار به وجود آمده و تعامل ایجاد شده میان مسلمانان ایران و بنگلادش اظهار داشت: امروز دوستان و دشمنان واحدی داریم که برای رسیدن به هدف مشترک دینی خود، باید متحد با هم پیش رویم.

وی افزود: بیگانگان در کشورهای اسلامی در حال فتنه انگیزی هستند و تنها راه مقابله و پیروزی در برابر آنها، اتحاد و همدلی ما است.

رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) با بیان این که خدا رهبرانی بزرگ برای هدایت ما قرار داده؛ تصریح کرد: نبی مکرم اسلام(ص) به عنوان بزرگ ترین رهبر مسلمانان، با معجزه قرآن، هدایت و روش مقابله ما با دشمن و اتحاد مسلمانان را به ما آموخته است.

وی ادامه داد: این جایگاه و نقش نبی مکرم اسلام(ص) در هدایت جامعه موجب می شود که هر از چند گاهی در یکی از کشورهای غربی، به ساحت نورانی پیامبر رحمت(ص) جسارت کنند، در چنین شرایطی ما باید هوشیار و آگاه باشیم و از ساحت مقدس قرآن و پیامبر اسلام(ص) دفاع کنیم تا بتوانیم از شر اجانب در امان باشیم.

حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: امروزه رهبری که در ایران حضور دارد، از فرزندان خلف امام راحل است و توانسته مملکت را در برابر اجانب حفظ کند و بعد از انقلاب اسلامی تاکنون غیر از خدا، رسول اکرم(ص) و مردم آن، کسی در امور کشورها دخالت نکرده و این از برکت حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) است.

رئیس حوزه تولیت آستان مقدس با بیان این که در دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی هزینه های فراوانی داده ایم؛ افزود: امروزه به برکت خون هزاران شهید، در قم مقدس، اساتید و فضلای زیادی در حوزه علمیه مشغول به تدریس و تحصیل هستند و آموزه های اسلام ناب را به جهانیان ارائه می‌دهند.

وزیر امور دینی بنگلادش نیز در این دیدار اظهار داشت: برای نخستین بار است که به قم سفر می‌کنم و این سفر برای من بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: همه مسلمانان با هم برادرند و از پیکره واحدی تشکیل شده اند؛ هرچه این اتحاد گسترده تر باشد، توفیقات جامعه اسلامی نیز بیشتر خواهد شد.

مطیع رحمان تصریح نمود: زمانی که به کشور خود بازگردم، مشاهدات و آنچه در این شهر و این مکان دیدم را در کشور خود مطرح خواهم نمود.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha