جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 346755
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
شهرک معارفی

حوزه/ شهرک معارفی با موضوع بهشت بانو با حضور تولیت و مسئولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در حرم مطهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این شهرک معارفی ارائه کننده خدمات فرهنگی برای گروه های سنی مختلف، ویژه آقایان و بانوان می باشد.

بر اساس این گزارش، شهرک معارفی بهشت بانو با شعاررسم زندگی و فرصت بندگی از 28/12/93 لغایت 13/1/94 در شبستان حضرت نجمه خاتون علیها السلام حرم مطهر در هفت بخش تخصصی و با 60 غرفه به ارائه آموزه های دینی و الگوی سبک زندگی اسلامی می پردازد.

بر اساس این گزارش، بخش خردسال  با عنوان غنچه‌هاي‌ بهشت شامل: غرفه نمایش عروسکی، غرفه حیات خانه مادر بزرگه، غرفه رنگ و درنگ، غرفه شهربازی، غرفه خلاقیت، غرفه عکس با حرم و غرفه حرم تا حرم می باشد.

بخش کودک  با عنوان شکوفه‌های بهشتی شامل غر فه رنگین کمان، غرفه خلاقیت، کودکان مقاومت، غرفه پویا نمایی و مسابقات دیجیتالی(برای کودک)، غرفه بازی، غرفه نمایش عروسکی وقصه های قرآنی، اجرای ویژه برنامه کودکان (جنگ نشاط آسمانی)، غرفه راز ابرها، غرفه چشمه خورشید و غرفه گوی و میدان است.

بر اساس این گزارش، بخش نوجوان شهرک معارفی در دو بخش مجزا ویژه دختران و پسران با عنوان هزار توی اندیشه شامل نوجوان و دنیای سایبری، مدل و لباس نوجوان، ارتباط نوجوان با خودش، ارتباط نوجوان با خانواده، ارتباط نوجوان با جهان و معادلات جهانی، ارتباط نوجوان با امام زمام عج .و عصر آخر الزمان و پرده خوانی و مناظره معکوس.

بخش والدین شهرک معرافی نیز با غرفه های ازدواج، خانواده، فرزند آوری، فرزند پروری و آسیب های شبکه های اجتماعی و رسانی ارائه کننده خدمات فرهنگی است.

 ویژه برنامه های شهرک معارفی هر شب از ساعت 20:30 تا 22 شبستان حضرت نجمه علیها السلام شامل: روایت گری شهدا، گفتگو با هنرمندان و چهره های ماندگار، اجرای نمایش، رونمایی از محصولات فرهنگی تولید شده در شهرک و شعر خوانی و مدح اهل بیت علیهم السلام برای مخاطبان برگزار می شود.

برگزاری سلسه همایش های سبک زندگی با موضوعات خانواده ازدواج، فرزند آوری ، فرزند پروری و آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و رسانه در صحن صاحب الزمان (عج) سالن امام خامنه ای هر شب بعد از نماز مغرب و عشا(همه روزه) و همچنین همایش ایران، جوان بمان همراه با تقدیر از فعالان حوزه جمعیت (12 فروردین بعد از نماز ظهر تا ساعت 16) در شبستان حضرت نجمه علیها السلام از دیگر برنامه های این شهرک معارفی می باشد.

شهرک معارفی بانوی بهشتی برگزار کننده کارگاه های آموزشی به منظور بالا بردن سطح علمی و فرهنگی زوجین و والدین پیرامون موضوع ازدواج، خانواده فرزند آوری و فرزند پروری یک و نیم ساعت قبل از اذان ظهر و یک نیم ساعت قبل از اذان مغرب در غرفه زوجین و والدین در بخش خانواده است.

خاطرنشان می شود: این نمایشگاه در ایام نوروز همه روزه صبح ها از ساعت 9 الی 13 – بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 22 در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha