دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسعود دریس

حوزه/برگزیدگان دوره اول آزمون سراسری معارف مهدویت معرفی شدند.

مسعود دریس، معاون بنیاد مهدی موعود(عج) در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» گفت:  به 114 برگزیده این آزمون که در دی‌ماه 1393 با مشارکت بیش از 9 هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شد، طی مراسمی ویژه، جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

معاون بنیاد مهدی موعود(عج) اظهارکرد: طبق اعلام برنامه قبلی، نتایج برگزاری نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در سطح عمومی که همزمان با جشن آغاز امامت موعود و ایام بزرگداشت نهم ربیع‌الاول، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(علیه‌السلام) در سراسر کشور برگزار شد، در نیمه دوم اسفندماه 1393، در پورتال جامع مهدویت قرار گرفت.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند برای دریافت گواهینامه حضور در آزمون و همچنین اطلاع از نمره و رتبه خود در حوزه امتحانی و کل کشور، به بخش « کاربرگ‌های من» در صفحه شخصی خود مراجعه کرده و در کاربرگ شرکت در آزمون، بر روی گزینه قرمزرنگ «چاپ گواهینامه» کلیک نمایند.

وی اظهارکرد: گواهینامه شرکت در آزمون شامل سه ویژگی کلیدی «نمره»، «رتبه در حوزه امتحانی» و «رتبه در کل

کشور» می‌باشد و ملاک رتبه‌بندی داوطلبان و تعلق جایزه به آنها، فقط «رتبه در کل کشور» بوده و سایر ویژگی‌ها صرفاً جهت اطلاع داوطلبان و راهنمایی نسبت به هدایت آموزشی اعلام گردیده است.

دریس گفت: به هر یک از نه نفر اول آزمون در سطح کشور جوایزی به مبلغ 20 میلیون ریال اهداء خواهد شد. همچنین، به سی نفر بعدی (نفر 10 تا 39 در سطح کشور) کمک هزینه سفر عمره مفرده به مبلغ 10 میلیون ریال، به سی نفر بعدی (نفر 40 تا 69 در سطح کشور) کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ 7 میلیون ریال، به سی نفر بعدی (نفر 70 تا 99 در سطح کشور)‌ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ 2.5 میلیون ریال و در آخر به پانزده نفر بعدی (نفر 100 تا 114) مبلغ یک میلیون ریال، اهداء خواهد شد

وی اظهارکرد: نه نفر برتر آزمون در سطح کشور عبارتند:

نفر اول: سرکار خانم «طیبه پاسبان» از حوزه امتحانی خراسان جنوبی ـ بیرجند

نفر دوم: جناب آقای «محمدجواد آزادی» از حوزه امتحانی کهگیلویه و بویراحمد ـ یاسوج

نفر سوم: جناب آقای «علی احمد رضایی» از حوزه امتحانی لرستان ـ خرم آباد

نفر چهارم: جناب آقای «میثم پورنقدی» از حوزه امتحانی گیلان ـ رشت

نفر پنجم: سرکارخانم «آذر رمضانی تازه‌کند» از حوزه امتحانی آذربایجان غربی ـ ارومیه

نفر ششم: سرکارخانم «سکینه طالب‌زاده» از حوزه امتحانی فارس ـ شیراز

نفر هفتم: سرکارخانم «مرضیه منوچهری» از حوزه امتحانی بوشهر ـ بوشهر

نفر هشتم: سرکارخانم «طاهره بدیع مطلق نارویی» از حوزه امتحانی سیستان و بلوچستان ـ زاهدان  

نفر نهم: سرکارخانم «نجمه اسماعیلی فضل‌آبادی» از حوزه امتحانی یزد – یزد.

وی گفت: گزارش کامل برگزاری آزمون شامل آمار کامل داوطلبان و حوزه‌های امتحانی، شیوه تصحیح و امتیازدهی، مصاحبه با طراحان سوال، تبیین پرسش‌های چالش‌برانگیز و معرفی برگزیدگان و برنامه تقدیر از آنان در شماره 51 نشریه "امان" منتشرشده است. چنانچه داوطلبان محترم تا پایان تعطیلات نوروزی نسبت به تکمیل بخش‌های مربوط به نشانی دقیق و کد پستی محل سکونت در صفحه شخصی خود اقدام نمایند و یا نشانی دقیق و کد پستی محل سکونت خود را به شماره پیامک 300013 ارسال نمایند، یک نسخه از نشریه به همراه هدیه‌های ضمیمه به طور رایگان برای آنها ارسال خواهد شد.

دریس خاطرنشان کرد: داوطلبانی که نمره آنها بیشتر از 60 باشد، امکان ثبت‌نام در طرح نظام جامع آموزش عمومی مهدویت کشور و نیز شرکت در دوره‌های آموزش عمومی سراسری را خواهند داشت. اطلاعات تکمیلی در رابطه با هدایت تحصیلی و شرکت در دوره‌های آموزشی آینده در مراسم تقدیر از برگزیدگان در نیمه شعبان 1394 اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha