جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
19

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: نباید نسبت به هجمه های دشمن در فضای مجازی بی تفاوت باشیم، بلکه باید با حضور قوی و هدفمند در این عرصه، جهانیان را با واقعیت های اسلام ناب و انقلاب اسلامی آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، امروز در نشست شورای بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام با اشاره به جایگاه بسیج، گفت: باید از ظرفیت های بسیج در عرصه های مختلف به ویژه جذب جوانان به سمت ارزش های اسلامی به نحو احسن استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه ایلام با تاکید بر این که بسیج خستگی نمی شناسد و در هر عرصه ای که قدم گذاشته موفق بوده، گفت: باید از ظرفیت عظیم بسیج کمال استفاده را برای جذب جوانان و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) برد.

وی، تهاجم فرهنگی و خطر جنگ نرم را جدی خواند و تصریح کرد: می توان با استفاده از ظرفیت بسیج و تلاش طلاب و روحانیون بسیجی، معادلات دشمنان در بحث تهاجم فرهنگی را بر هم زد.

حجت الاسلام والمسلمین مراد بیگی با اشاره به ضرورت حضور هدفمند طلاب و روحانیون بسیجی در فضای مجازی، ابراز داشت: نباید نسبت به هجمه های دشمن در فضای مجازی بی تفاوت باشیم، بلکه باید با حضور قوی در این عرصه، جهانیان را با واقعیت های اسلام ناب و انقلاب اسلامی آشنا کرد.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به تعاملات بسیار خوب حوزه و مجموعه بسیج، ادامه داد: اجرای برنامه های مشترک، توجه به خانواده های شهدای طلبه و ... از جمله همکاری های بسیج و حوزه، در استان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان بر تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسیج در جامعه به ویژه در بین طلاب تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha