شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آزمون کارکنان حوزه

حوزه/ آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزه در اهواز، روز جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام علی آلبکل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز از برگزاری آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزه در اهواز روز جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این آزمون ساعت ۸ صبح در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

مسئول اجرایی برگزاری آزمون مراکز تخصصی در اهواز، با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۷۰ طلبه حوزه علمیه خوزستان در این آزمون اظهار داشت: پذیرش در ۴ رشته کلام، حقوق و قضا، تفسیر و علوم قرآنی و مهدویت انجام می شود.

وی با بیان این‌که در رشته مهدویت برای نخستین بار جذب طلبه انجام می شود، گفت: پذیرش طلاب بر اساس امتیازات کسب شده از سوی آن ها در آزمون و مصاحبه صورت می گیرد.

مسئول اجرایی برگزاری آزمون مراکز تخصصی در اهواز، در ادامه تصریح کرد: کسانی که در مدت زمان نام نویسی موفق به انجام ثبت نام نشده اند، می توانند در روز آزمون اقدام به نام نویسی کنند.

وی دارابودن اتمام سطح یک برای شرکت در آزمون مقطع سطح دو و دارابودن اتمام سطح دو برای شرکت در آزمون مقطع سطح سه را از شرایط داوطلبان جهت نام نویسی برشمرد و افزود: حداکثر سن ثبت نام طلاب برای سطح دو ۳۰ سال و برای سطح سه ۳۴ سال می باشد.

حجت الاسلام آلبکل با اشاره به زمان ثبت نام اظهار داشت: نتایج آزمون ورودی حداکثر یک ماه پس از آزمون در درگاه اینترنتی حوزه علمیه قم منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha