دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
قاووق

حوزه/ شیخ قاووق گفت: شرافت حرمین شریفین اجازه نمی دهد که کودکان یمن به نام اسلام کشته شوند، شرافت حرمین شریفین اجازه نمی دهد 28 میلیون مسلمان در یمن محاصره شوند و امروز همه جهان و مکه و کعبه گواهند که جنازه ها و خون کودکان بی گناه یمن قلب پیامبر رحمت را جریحه دار می سازد.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم هفتمین روز شهادت شهید مجاهد علی احمد عواض در حسینیه منطقه الریحان گفت: کسانی که در لبنان به داعش و النصره و تکفیری ها دل بسته اند، فقط خودشان را رسوا می کنند؛ چرا که تکفیری ها نماد تجاوز و دشمنی و جنایت به لبنان و کرامت لبنان هستند و کسی که جنایت های فراوان تکفیری ها در حق سربازان ارتش را نمی بیند مورد اعتماد مردم لبنان نیست.

وی افزود: چرا گروه 14 مارس اصرار دارد که شکست تکفیری ها را شکست خود بدانند؟ ما تمایلی نداریم که شکست تکفیری ها به منزله شکست گروه 14 مارس باشد، زیرا ما به دنبال شکست دادن کسی در داخل لبنان نیستیم.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مورد تجاوز عربستان به یمن گفت: آنها این جنگ را به بهانه دفاع از عرب ها و دفاع از خود به راه انداختند، اما تمام اینها نشان دهنده بیچارگی و درماندگی آنها است. بزرگ ترین دلیل بر شکست تجاوز آنها به یمن این است که عربستان مجبور شد برای جنگ با آنها دست به دامان ارتش های اجاره ای شود تا به نیابت از عربستان با مردم یمن بجنگند.

وی افزود: شرافت حرمین شریفین اجازه نمی دهد که کودکان یمن به نام اسلام کشته شوند، شرافت حرمین شریفین اجازه نمی دهد 28 میلیون مسلمان در یمن محاصره شوند و امروز همه جهان و مکه و کعبه گواهند که جنازه ها و خون کودکان بی گناه یمن قلب پیامبر رحمت را جریحه دار می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha