یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 350027
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
آیت الله حائری شیرازی

حوزه/ استاد حوزه گفت: امروز داعش بالاترین جنایت ها را به اسم اسلام انجام می دهد که این مشکلات اسلام منهای عترت و اهل بیت علیهم السلام است که داعش گرفتار آن شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حائری شیرازی  عصر امروز در همایش خادمین  افتخاری که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: انسانی که نماز را به جایی نرسانده، با گرفتاری بیچاره و با موفقیت دچار خودخواهی می شود، ولی نمازگزار حقیقی با مشکلات و موفقیت ها چنین نمی شود.

این استاد حوزه با بیان این که شما خادمان باید مانند چاه آبی باشید که به منبع اصلی آب متصل است، تصریح کرد: ممکن است ابعاد ظاهری چاه آب، کم باشد، ولی از درون زمین به سفره های بزرگ آبی متصل است؛ خادمان نیز باید خود را به دریای معرفت الهی متصل کنند.

وی افزود: خادمان آمده اند که متصل به دستگاه ولایت و معرفت الهی شوند؛ شما در این مکان مقدس به میهمانان حضرت معصومه سلام الله علیها خدمت رسانی می کنید و تلاش دارید خود را مشمول شفاعت این بانوی بزرگ قرار دهید.

آیت الله حائری شیرازی تصریح کرد: شما خادمان باید به گونه ای با زائران رفتار کنید که مردم در شما مکارم اخلاق را مشاهده کنند. اگر زائری با شما بدرفتاری کردد، با آنها خوشرفتاری نمایید.

وی تصریح کرد: شما اگر عاشق زوار باشید، از طریق همین زوار به حضرت معصومه سلام الله علیها متصل می شوید؛ نباید این روحیه را از دست بدهید.

وی در پایان با بیان این که انسان هیچ گاه نباید ارتباط خود را از منبع اصلی دین جدا سازد، گفت: با بیان این که امروزه داعش بالاترین جنایت ها را به اسم اسلام انجام می دهد که این مشکلات اسلام منهای عترت و اهل بیت علیهم السلام است که داعش گرفتار آن شده است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha