سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اعزام مبلغ

معاون فرهنگی ، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام 250 مبلغ همزمان با ایام رحلت امام خمینی(ره) به روستاهای پرجمعیت این استان خبر داد

حجت الاسلام احمد رضا غلامی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: این تعداد مبلغ برای آشنایی هر چه بیشتر قشر جوان با حضرت امام و اهداف ایشان در شکل گیری انقلاب اسلامی  به  روستاهای پر جمعیت استان اعزام خواهند شد.

وی افزود :همچنین بنا به درخواست سپاه استان لرستان امسال حضور 50 مبلغ دیگر در کاروان های زائر حرم امام راحل  نیز پیش بینی شده است که ضمن اقامه نماز اول وقت به بصیرت افزایی جوانان نیز در راستای شناخت امام(ره) کمک می کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد : با توجه به گذشت 26 سال از رحلت جانسوز امام(ره) نیاز است که نسل جوان با ابعاد شخصیتی وی بیشتر آشنا شوند و در این راستا باید بیش از پیش  دستگاه های متولی به این مهم توجه کنند.

حجت الاسلام غلامی، در پایان هدف اصلی امام ازتشکیل  انقلاب اسلامی  را اجرای قوانین اسلامی و حاکمیت ارزش‏ها دانست و یادآورشد : لازم است در این راستا جوانان ما معرفت و بصیرت لازم را کسب کنند که این مهم وظیفه روحانیون است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha