جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یمن

حوزه/ امام جمعه صعده یمن گفت: آل سعود با پرورش گروهک های تکفیری و تروریستی سعی دارد به هر نحوی شده در بین مردم یمن نفوذ نماید که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»شیخ یحیی الدیلمی، با حضور خود در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ملت یمن ملتی پایدار و مقاوم است اظهار داشت: همه مردم دنیا می دانند مردم یمن مردمی مظلوم بوده که مورد ظلم و ستم واقع شده اند و در این حال از هیچ قدرتی نمی ترسند و از کیان خود دفاع خواهند کرد.

  وی گفت : مسبب تمام مشکلات مردم یمن رژیم جنایتکار آل سعود است که با بی شرمی تمام و با حمایت دنیای غرب به زنان و کودکان مظلوم وبی دفاع رحم نکرده و با وقاحت تمام حتی از کمک رسانی به مردم جلوگیری می نمایند.

امام جمعه صعده افزود : تمام زیرساخت های یمن تحت حملات آل سعود سعود از بین رفته و مردم تحت محاصره شدید قرار دارند بیمارستانها هم با کمبود امکانات و وسایل درمانی روبرو بوده و یمن در آستانه فاجعه بشری است.

الدیلمی عنوان کرد: یمنی ها در بیان عقاید و آرا خود کاملا آزاد هستند زیر بار ظلم و ستم نمی روند و برای پذیرش حکومت های دست نشانده تحت هیچ شرایطی سرخم نخواهند نمود.

امام جمعه صعده یمن افزود: آل سعود با پرورش گروهکهای تکفیری و تروریستی سعی دارد به هر نحوی شده در بین مردم یمن نفوذ نماید که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

وی در پایان از سکوت مجامع بین المللی که دم از حقوق بشر می زنند ابراز تاسف کرد و گفت : خداوند در همه حال یار و همراه مظلومان و مردم یمن بوده و به لطف خداوند پیروزی نزدیک است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha