یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 350995
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
اردوی طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان، از برگزاری اردوی فرهنگی تهذیبی طلاب این مدرسه در استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد .

حجت الاسلام علی طواف باقری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری دوره ویژه در جهت حفظ کامل قرآن کریم از سوی طلاب خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و گنجاندن برنامه حفظ قرآن در امور درسی طلاب، هر طلبه پس از ورود به حوزه و گذراندن ۶ سال تحصیلی حافظ قرآن خواهد بود.

حجت الاسلام طواف با بیان این که ایام تابستان و تعطیلی مدارس ممکن است وقفه ای در حفظ طلاب ایجاد کند، تصریح کرد: بنا شده با استفاده از اساتید مربوطه برنامه حفظ قرآن در تابستان نیز ادامه یابد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان، در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تقویت دروس مهم در تابستان نیز از دیگر برنامه هایی است که برای طلاب در نظر گرفته است.

وی از برگزاری اردوی فرهنگی تهذیبی طلاب به استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد و گفت: این برنامه در روزهای آخر هفته در محل بقعه متبرکه امامزاده سید محمد کهگیلویه و بویر احمد به مدت دو روز برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان، با اشاره به برنامه تهذیبی و اخلاقی این مدرسه علمیه تصریح کرد: استفاده مداوم از اساتید اخلاق و گنجاندن برنامه های مذهبی و مناسبتی و بیان تذکرات اخلاقی در بین الصلاتین از جمله این برنامه هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان بر اهمیت بهره گیری بیش از بیش مردم به خصوص طلاب از برکات و فضائل ماه شعبان تأکید کرد و گفت: شعبان ماه سوخت گیری معنوی برای ورود به ماه رمضان است.

حجت الاسلام طواف با بیان این که مؤمنان باید با برنامه ریزی صحیح مقدمات ورود به ماه رمضان را در ماه شعبان انجام دهند، اظهار داشت: در کتاب های ادعیه ما خواندن کتاب المراقبات و توجه و تدبر در مناجات شعبانیه و دعاهای وارده در این ماه جهت بهره گیری بیش از پیش از این ماه پیشنهاد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha