پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 351063
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
شهید نوری

حوزه/ پیکر شهید سيد جاسم نوري، نهمین شهدای مدافع حرم در اهواز با حضور پرشور مردم تشييع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تشییع پیکر شهید سيد جاسم نوري، از شهدای مدافع حرم،  امروز با حضور پرشور مردم، خانواده های شهدا و مسئولان استانی از محل حسینیه ثارالله اهواز آغاز و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید توسط آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیکر شهید جاسم نوری بنا بر وصیت خودش در کنار یکی دیگر از شهدای مدافع حرم، شهید روزبه هلیسایی، دفن گردید.

پیکر شهید نوری، عصر روز گذشته در شهرستان حمیدیه با حضور اقشار مختلف مردم به صورت نمادین تشییع و مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم نیز در مسجد شهدای منطقه آخر آسفالت انجام شد.

گفتنی است، شهید جاسم نوری، پنجشنبه، هفتم خرداد ماه سال جاری در منطقه الرمادی عراق در محور سامرا در نبرد با تکفیری های داعش جام شهادت را سرکشید و در زمره شهدای مدافع حرم خوزستان به عنوان نهمین نفر قرار گرفت.

این شهید والامقام از فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس بود که در تیپ 85 موسی بن جعفر، تیپ 51 حجت، تیپ امام صادق(ع) و مدتی نیز در تیپ 37 نور نقش موثری ایفا کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha