یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله جزایری

حوزه/ آمریکا بداند که هر نوع تهدید و سخن از حمله نظامی، تبعات جبران ناپذیری دارد؛ چرا که ملت انقلابی ایران با اطاعت از رهبر و مقتدایش هشدار داده که هرسخنی که بوی تهدید دهد، با شدت با آن مقابله خواهد کرد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تجمع طلاب و روحانیون مدارس علمیه اهواز در راستای اعلام حمایت از سخنان مقام معظم رهبری نسبت به خط قرمزهای نظام در مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: طلاب و روحانیون با حضور خود به دشمن نشان دادند همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "اجازه دسترسی دشمن به هیچ یک از مراکز نظامی را نخواهیم داد"، ما نیز هرگز اجازه چنین اقدامی را نمی دهیم.

وی در ادامه با تأکید بر این که هیچ یک از مراکز نظامی، نباید در دسترس دشمن قرار گیرد، گفت: بنا به فرموده ولایت فقیه، مراکز نظامی و مشخصات دانشمندان ایرانی، جزو خط قرمزهای نظام بوده و عبور از این خط قرمزها به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و امکان پذیر هم نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سخن رهبر معظم انقلاب را سخن ملت ایران دانست و گفت: امروز اگر رهبری حرفی را بیان می کنند، این سخن گرانقدر ایشان در واقع همان حرف و مطالبات مردم است که تخطی از آن نابخشودنی است.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که ملت غیور و استوار ایران، همواره تابع محض ولایت فقیه و دشمن سرسخت استکبار جهانی است، گفت: آمریکا بداند که هر نوع تهدید و سخن از حمله نظامی به ایران، تبعات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت؛ چرا که ملت انقلابی ایران با اطاعت از رهبر و مقتدایش به آمریکا هشدار داده که هرسخنی که بوی تهدید دهد، با شدت با آن مقابله خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: به هر شکلی که مذاکرات ادامه یا خاتمه پیدا کند، ملت ایران اجازه تجاوز دشمن به مراکز نظامی، هسته ای و تسلیحاتی را نخواهد داد و مشت محکمی بر دهان آنها نیز خواهد کوبید.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha