شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ ساسان کریمی، یکی از شناگران خوزستانی، به دلیل این که تیم رژیم غاصب صهیونیستی نیز در مسابقات جهانی شنا حضور داشت، از شرکت در این دوره از مسابقات امتناع ورزید، به همین منظور آیت الله موسوی جزایری، از این حرکت انقلابی او تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ساسان کریمی، یکی از شناگران خوزستانی که چندی پیش مجوز ورود به مسابقات المپیک جهانی شنا را نصیب خود کرده بود، امروز با آیت الله موسوی جزایری دیدار کرد.

بنابراین گزارش، این ورزشکار خوزستانی به دلیل این که تیم رژیم غاصب صهیونیستی نیز در مسابقات جهانی شنا حضور داشت، از شرکت در این دوره از مسابقات که به نوعی مهمترین رویداد ورزشی شنا در جهان محسوب می شود، امتناع ورزیده و به همین منظور آیت الله موسوی جزایری، از این حرکت انقلابی ساسان کریمی تقدیر کرد.

در این دیدار نسبتاً کوتاه، نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که مسئولان باید از حرکت‌های ارزشی ورزشکاران تقدیر و تجلیل به‌عمل آورند، گفت: مسئولان باید خود از حرکات ایثارگرانه ورزشکاران کشور که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، تقدیر کنند.

وی با تأکید بر این‌که رژيم غاصب صهیونیست هیچ جایگاهی در میان کشورهای آزادی خواه جهان ندارد، اظهار داشت: امروز نه تنها رژیم غاصب صهیونیستی بلکه آمریکا نیز در میان کشورهای جهان منفور بوده و روز به روز هم به تنفر ملت‌های جهان نسبت به آنها اضافه می شود.

لازم به ذکر است، تا کنون هیچ یک از  ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف ورزشی، به دلیل به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی، با نیروهای به اصطلاح ورزشی آنها، مسابقه نداده اند و این مسأله امروز به عنوان یک الگو در جهان معرفی شده تا جایی که در برخی عرصه‌ها شاهد این مهم هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha