چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 351805
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه گفت: یکپارچگی، اتحاد، همدلی و تلاش روز افزون موجب افزایش قدرت اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و همین امر دشمنان اسلام را نگران کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ، آیت ‌الله  مصطفی علماء،  در همایش پرچم‌داران بصیرت شهرستان سرپل ذهاب که با حضور روحانیون و طلاب تشیع واهل سنت این شهرستان برگزار شد،گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره از ابتدای مبارزات تا بعد انقلاب و آخرین لحظات عمر با برکتشان برای حفظ و بزرگی و مجد اسلام تلاش نمودند.

وی گفت : یکپارچگی، اتحاد، همدلی و تلاش روز افزون موجب افزایش قدرت اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی می گردد و همین امر موجب نگرانی دشمنان اسلام شده وسبب نا امیدی و ناتوانی آنها می گردد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد : آمریکا به عنوان شیطان بزرگ سعی در دخالت در امور داخلی و جریانهای موجود در منطقه دارد  و با کارشکنی باعث ایجاد آشوب در منطقه و ایجاد مشکل برای کشورهای آن شده است.

وی افزود : قدرت و عزت اسلام و همچنین بیداری اسلامی در کشورهای متعدد دنیا موجب دلهره و نگرانی استکبار جهانی شده و کشورمان با رهبری مقام عظمای ولایت و حمایت مردم بصیر ایران به یکی از قدرت های منطقه و تاثیر گزار در سطح بین الملل شده است.

آیت الله علما در پایان عنوان کرد : ملت ایران همواره از کشورهای مظلوم و ستم دیده جهان حمایت و دفاع خواهد نمود و این امر در راستای آرمان های  امام خمینی (ره) است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha